شگفت‌ زدگی نوازنده گروه Chvrches از دیدن بازی Death Stranding: کاری که کوجیما با این بازی انجام داده بود را هرگز ندیده بودم

ِDeath Stranding

به مانند همه افرادی که هیدئو کوجیما بازی Death Stranding را به آنها نشان داده، ایان کوک، نوازنده گروه اسکاتلندی Chvrches، نیز از دیدن این بازی شگفت زده شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook کوک اخیرا به استودیو Kojima Productions در توکیو رفته بود. جایی که در آن کوجیما شخصا بازی خودش را به او نشان داده بود. کوک درباره تجربه دیدن این بازی می‌گوید:

"من به همراه گروه در توکیو بودم. به استودیو کوجیما رفتیم و همراه او از استودیو بازدید کردیم. کوجیما چندین بخش از جدید‌ترین بازی در حال ساختش، Death Stranding را نیز به ما نشان داد. او به اجرای ما نیز آمد و بعد از آن با هم سوشی خوردیم. فکر می‌کردم که از دیدن او دست و پامو گم می‌کنم اما کوجیما خیلی خونسرد بود. صحبت کردن با او راحت بود. دفترش هم مکان بسیار جالبی بود؛ پر از یادگاری‌های ترسناک و خرت و پرت‌هایی مثل گودزیلا. می‌توانستم تمام روز را در آنجا بگذرانم. کوجیما شخصیت بسیار الهام بخش و شجاع داشت. ذهنیت و تفکراتش متمایز از بقیه بود. برخی از کارهایی که کوجیما در رابطه با بازی جدیدش انجام می‌داد را هرگز ندیده بودم کس دیگری انجام بدهد. نمی‌دانم او چگونه می‌خواهد کارش را به نتیجه برساند اما مطمئن هستم که او کسی است که توانایی انجام این کار را دارد."

Death Stranding در حال حاضر در مرحله توسعه برای عرضه انحصاری بر روی کنسول PS4 قرار دارد و زمان عرضه آن هنوز مشخص نیست.