تماشا کنید: 20 دقیقه از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds در رویداد PAX East 2019

تماشا کنید: 20 دقیقه از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds در رویداد PAX East 2019

The Outer Worlds عنوانی نقش‌آفرینی با زاویه‌ی دید اول شخص بوده که توسط Obsidian Entertainment توسعه یافته و Private Division وظیفه‌ی انتشار آن در دنیا را بر عهده خواهد داشت. پیش از این، مشخص شده است که برای به اتمام رساندن بخش داستانی به 15 الی 40 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. The Outer Worlds توسط موتور گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته می‌شود و قرار است یک بازی بازیکن محور داستانی نقش‌آفرینی باشد. انتخاب‌های شما نه تنها روی روایت اصلی تأثیر خواهند گذاشت بلکه در شکل‌گیری شخصیت بازیکن، داستان‌های مربوط به همراهان و سناریوهای پایان بازی نیز اثر می‌گذارند.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCGamer، استودیوی Obsidian ویدئویی 20 دقیقه‌ای را از گیم‌پلی The Outer Worlds به صورت زنده در جریان رویداد PAX East 2019 به اشتراک گذاشت. در این ویدئو، ما دیالوگ‌های خنده‌دار، دو دوست(همراه)، صحنه‌های زیادی از مبارزات بازی و منطقه‌ای به نام Byzantium را مشاهده می‌کنیم. پروتاگونیست بازی به این منطقه سفر می‌کند تا در فیلمی تبلیغاتی شرکت کرده و نقش یک قهرمان را ایفا کند؛ او باید با دزدان دریایی که قصد دارند تا آذوقه‌ی شهر را بدزدند، مبارزه کند. در پایان سکانس، بازیکن قادر است تا به ایفای نقش خود ادامه داده یا بقیه‌ی بازیگران را به قتل رسانده و وسایل آن‌ها را به سرقت ببرد. کارگردان اثر از نقش‌آفرینی شما به وجد آمده بود اما در نهایت، او نیز به وسیله‌ی تیر‌باران کشته شد. سازندگان می‌گویند که در The Outer Worlds شما می‌توانید هر کسی را بکشید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

از اخبار مربوط می‌توان به THE OUTER WORLDS شامل یک سری تصاویر هنری در صفحه بارگزاری می‌شود که انتخاب‌های بازیکن را نمایش می‌دهد، اشاره کرد. این عنوان در سال 2019 و بر روی 3 پلتفرم PC،Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.