بازی Yakuza: Kiwami 2 توسط ESRB برای PC لیست شد

بازی Yakuza: Kiwami 2 توسط ESRB برای PC لیست شد

به‌نظر می‌رسد Yakuza: Kiwami 2 برای PC هم منتشر می‌شود زیرا سازمان ESRB بازی ذکر شده را برای این پلتفرم رده‌بندی سنی کرده است. ESRB اخیرا نسخه PC بازی‌های زیادی را لو داده بنابراین می‌توان گفت این لیست هم معتبر است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGAMING، با توجه به توضیحات ESRB، بازی Yakuza: Kiwami 2 یک عنوان جهان‌باز اکشن است که بازیکنان در آن کنترل یک گانگستر سابق ژاپنی (Kazuma Kiryu) را بر عهده دارند که برای ایجاد صلح میان گروه‌های در حال جنگ، تلاش می‌کند.

بازیکنان بخش‌هایی از شهرهای توکیو و اوساکا را می‌گردند و در ماموریت‌هایی حضور می‌یابند که باید با دشمنان و اعضای باند رقیب با مشت و لگد بجنگند. شخصیت‌ها می‌توانند از چاقو و شمشیر در طول مبارزات استفاده کرده و گاهی اوقات حملات خاص اسکریپت شده را اجرا کنند (مثل کوباندن سر به دیوار، فرو کردن چاقو در بدن دشمنان، کندن ناخن‌ها و دندان‌ها با انبردست و …).

این بازی برای افراد بالغ رده‌بندی سنی شده زیرا مبارزاتی حاوی فریادهای از درد، خون‌ریزی زیاد، زاویه دوربین کلوزآپ، کات‌سین‌هایی با صحنه‌های بسیار خشن مثل شلیک به مغز یکی از شخصیت‌ها یا ضرب‌وشتم یک شخص در آسانسور دارد. همچنین صحنه‌های جنسی هم در بازی دیده می‌شوند.

SEGA هنوز بازی Yakuza: Kiwami 2 را به‌طور رسمی برای PC تایید نکرده است.