نقدها و نمرات عنوان Assassin’s Creed III Remastered منتشر شدند؛ تکرار تاریخ

نقدها و نمرات Assassin's Creed III Remastered منتشر شد؛ تکرار تاریخ

Assassin's Creed III عنوانی در سبک اکشن/ماجراجویی می‌باشد که توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته و در سال 2012 بر روی PS3، Xbox 360 و PC منتشر شد. این بازی، پنجمین دنباله از این فرنچایز قدیمی بوده و ادامه‌ای بر نسخه‌ی Revelations است. چندی پیش بود که نسخه‌ی ارتقاء یافته‌ی بازی معرفی شد و بر اساس اعلام Ubisoft، گیم پلی نیز در کنار گرافیک در Assassin’s Creed III Remastered ارتقا پیدا کرده است. این نسخه همچنین تمامی بسته‌های دانلودی عنوان اصلی از مراحل تک نفره Benedict Arnold و Hidden Secrets و افزونه Tyranny of King Washington تا عنوان Assassin’s Creed III Liberation Remastered را نیز شامل خواهد شد. حال، ساعتی پیش نقدها و نمرات بازی منتشر شدند که می‌توانید آن‌ها را در پردیس‌گیم مطالعه کنید.

GamePro Germany 84

"به روز رسانی‌های گرافیک بازی کاملا قابل توجه و چشمگیر می‌باشند، حتی بدون مقایسه‌ی مستقیم با نسخه‌ی اصلی."

Hobby Consolas 81

"بسته‌ای بزرگ که صدها ساعت گیم‌پلی را تضمین می‌کند. بهبودهای گرافیکی کاملا قابل رویت می‌باشند، اما برخی عیوب و کاستی‌هایی که در مکانیک‌های نسخه‌ی اصلی بودند را پوشش نمی‌دهند."

IGN 78

"مهم‌ترین بهبود، مربوط به گرافیک بازی می‌باشد و چشم‌انداز آمریکا‌ در قرن 18 شگفت‌انگیز جلوه می‌کند. برخی تنظیمات هدف‌دار نیز برای مکانیک‌های مخفی‌کاری به کار گرفته شده‌اند تا آن‌ها را به روز کرده و کمتر آزاردهنده باشند."

Areajugones 77

"Assassin’s Creed III Remastered یک فرصت ارزشمند برای دیدار مجدد با یکی از دست‌پایین گرفته‌شده‌ترین نسخه‌های این مجموعه است. علی رغم عیب و نقص‌های موجود، دنیایی که Ubisoft در 7 سال پیش خلق کرد، موفق می‌شود تا جادوی خود را حفظ کند. تجربه‌ای که با مجموعه‌ای از بهبودهای تکنیکی و قابل بازی، تقویت شده است."

Everyeye.it 76

"Assassin’s Creed III: Remastered عیوب و کاستی‌های نسخه‌ی اصلی را همراه خود دارد، اما بهبودهایی در هر دو جنبه‌ی گرافیک و گیم‌پلی اعمال شده‌اند."

IGN Spain 73

"Assassin's Creed 3 Remastered بدون تصحیح و درست کردن مشکلات بنیادی نسخه‌ی اصلی، هنوز یک بازی قابل پیشنهاد به عنوان یک نسخه‌ی کامل از روش‌ بازی‌سازی است که Ubisoft دیگر از آن‌ استفاده نمی‌کند."

Playstation Lifestyle 70

"به صورت خلاصه، مواردی که در این بازسازی فراهم شده‌اند، به خوبیِ بهترین چیزهایی نیستند که این مجموعه برای ارائه کردن، دارد. Assassin’s Creed III Remastered یک خوش‌آمدگویی اجمالی به دورانی می‌باشد که سال‌های آینده را بیشتر معنی خواهد کرد."

God is a Geek 70

"اگر تا به حال نسخه‌ی اصلی را تجربه نکرده‌اید، قطعا باید Assassin’s Creed III: Remastered را امتحان کنید. اما اگر هیچ وقت طرفدار این فرنچایز نبوده‌اید، بهبودهای محدودِ مربوط به حرکات و گلیچ‌های مختلف، کمی دلسرد کننده می‌باشند.

Push Square 70

"به نظر می‌رسد که جدیدترین بازسازی در فرنچایز Assassin’s Creed از تلاش‌های ناامیدکننده‌ی Rogue Remastered که تنها تحول گرافیکی را در کنار موارد ریز دیگر به خود دید، درس گرفته است و Assassin's Creed III Remastered موارد بیشتری را همراه خود دارد. با اینکه مکانیک‌های نسخه‌ی اصلی تنظیم و صیقل داده شده‌اند و کمتر آزاردهنده هستند، اما هنوز این نسخه‌ی بازسازی، زیر سایه‌ی Origins و Odyssey قرار می‌گیرد. با وجود این که نسخه‌ی بازسازی، موارد اساسی این مجموعه را به اندازه‌ی نسخه‌های جدید، تغییر و بهبود نداده است اما حس دلربایی و جذابیت خود را دارد و به طرز شگفت‌انگیزی یادآور ریشه‌های مجموعه می‌باشد؛ همچنین، به پیشرفت این فرنچایز طی سال‌ها، ادای احترام می‌کند."

4Players.de 67

"بسته‌ای جالب و پرمحتوا از دوره‌ی قبلی و سابق Assassin’s Creed. در حالی که داستان و حال و هوای محیط از مورد توجه‌ترین موارد در تاریخ فرنچایز هستند، به طور خودکار، این بازسازی نشان‌دهنده‌ی عصر نسخه‌ی اصلی بوده و نشان‌دهنده‌ی پیشرفت Assassin’s Creed طی این سال‌ها می‌باشد."

Wccftech

"Assassin's Creed 3 Remaster گرافیک و موارد ریز دیگری را بهبود داده است. دلیلی وجود دارد که این بازی(نسخه‌ی اصلی) کم‌طرفدارترین نسخه در کل تاریخ مجموعه می‌باشد و انجام ندادن هیچ کاری برای برطرف کردن خطاهای قبلی، نسخه‌ی بازسازی را غیر قابل قبول و ناخوشایندتر می‌کند."

Multiplayer.it 80

Jeuxvideo.com 80

میانگین نمرات در وبسایت Metacritic بر اساس 12 نقد: 75

میانگین نمرات در وبسایت Opencritic بر اساس 10 نقد: 69

شما می‌توانید 18 دقیقه‌ی ابتدایی ASSASSIN'S CREED III REMASTERED و مقایسه‌ی گرافیکی آن با نسخه‌ی اصلی را از اینجا تماشا کنید. سیستم مورد نیاز بازی نیز از این خبر قابل مشاهده است. این عنوان هم‌اکنون بر روی PC،PS4 و Xbox One در دسترس بوده و در تاریخ 31 اردیبهشت برای Switch منتشر خواهد شد.