بازی Red Dead Redemption 2 توسط شعبه‌ی استرالیای فروشگاه Target برای Switch لیست شد

بازی Red Dead Redemption 2 توسط شعبه‌ی استرالیای فروشگاه Target برای Switch لیست شد

همانطور که می‌دانید، شانس زیادی برای پلتفرم PC وجود دارد تا بازی Red Dead Redemption 2 بر روی آن منتشر شود. در واقع، شایعات زیادی دست به دست شده‌اند، مبنی بر اینکه Rockstar در حال ساخت ورژن PC جدیدترین ساخته‌ی خود می‌باشد. اما هیچگاه، شایعه‌ای منتشر نشد که این عنوان وسترن جهان باز قرار است بر روی Switch عرضه شود. به عبارتی، فکر کردن در مورد این ایده که بازی می‌تواند بر روی Switch اجرا شود، بسیار نا‌معقول به نظر می‌رسد؛ اما خرده‌فروشی Target چیز دیگری می‌گوید. می‌دانم که به چه چیزی فکر می‌کنید؛ به هیچ عنوان راه ندارد، امکان ندارد که جدیدترین کنسول Nintendo بتواند عنوان پرجزئیات و جاه‌طلب Red Dead Redemption 2 را پردازش کند؛ یعنی سخت‌افزار مناسب این کار را ندارد. شانس Switch برای به اجرا در آوردن بازی، بدون افت گرافیکی شدید و فریم ریت، بسیار پایین است. همچنین، چرا Rockstar باید تجربه‌ای که سال‌ها برای آن زحمت کشیده است را با گرافیکی ضعیف و فقط به قصد فروش بر روی Switch منتشر کند؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، شعبه‌ی استرالیای خرده‌فروشی Target، در صفحه‌ی 12 جدیدترین کاتالوگ خود، Red Dead Redemption را نه تنها برای Xbox One و PS4، بلکه برای Switch هم لیست کرده است. البته، مدت کوتاهی پس از این رخداد، Target مجددا کاتالوگ خود را به روز زسانی و پلتفرم Switch را حذف کرده است، اما وبسایت Nintendolife موفق شده است تا قبل از این به روز رسانی، از این صفحه عکس گرفته بگیرد. خب سوال اینجاست که می‌توان به درستی این کاتالوگ تکیه کرد و به آن اعتماد کرد؟ باورش خیلی سخت است و به احتمال فراوان، یک اشتباه از سوی این فروشگاه بوده است.

Red Dead Redemption 2 پیش‌در‌آمد قسمت نخست می‌باشد و داستان گروه Dutch را پیش از فرو‌پاشی، روایت می‌کند. شما در این بازی، کنترل شخصیت Arthur Morgan را در اختیار می‌گیرید و مأموریت‌های متنوعی را انجام خواهید داد. به تازگی، چند تصاویر مقایسه‌ای به اشتراک گذاشته شد که نشان می‌دهد گرافیک بازی پس از جدیدترین به‌روز‌رسانی دچار افت شده است؛ جزئیات بیشتر را می‌توانید در این خبر مطالعه کنید. Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون بر روی PS4 و Xbox One در دسترس می‌باشد.