The Elder Scrolls: Blades هم‌اکنون به صورت Early Access برای سیستم‌های Android در دسترس است

The Elder Scrolls: Blades هم‌اکنون به صورت Early Access برای سیستم‌های Android در دسترس است

بازی The Elder Scrolls: Blades در ابتدا قرار بود ماه نوامبر سال قبل عرضه شود ولی این تاریخ به اوایل 2019 تغییر پیدا کرد. امروز، می‌توانیم برای اولین بار نگاهی به The Elder Scrolls: Blades بیاندازیم که برای موج اول افرادی که به early access دعوت شده‌اند قابل بازی می‌باشد.

توضیحات

The Elder Scrolls: Blades یک عنوان کلاسیک است که بازیکن را به هزارتوی سیاه‌چاله‌ها می‌برد. کاراکتر خود را بسازید و شخصی‌سازی کنید، از ساکنین شهر خود مأموریت بگیرید، شهرتان را بازسازی کنید و به دنبال سرنخ‌هایی از یک راز باستانی باشید. یا شجاعت خود را جمع کرده و وارد ژرفای بی‌پایان سیاه‌چاله‌ها شوید تا ببینید چقدر می‌توانید پیش بروید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، درحال حاضر، این بازی فقط به صورت early access در دسترس است و می‌توانید یک دموی کوتاه را تجربه کنید. اگر هنوز برای early access ثبت‌نام نکرده‌اید با تصویر بالا رو به رو خواهید شد و نمی‌توانید وارد آن شوید. این access به صورت گروهی در دسترس افراد قرار می‌گیرد پس ممکن است مجبور باشید مدتی صبر کنید تا نوبت شما برسد. برای ثبت‌نام، از طریق Bethesda ID خود در این لینک وارد وب‌سایت شوید. اگر نوبت شما شده باشد دستورالعمل‌های بعدی از طریق ایمیل به شما داده می‌شود. در ادامه لیستی از دستگاه‌هایی را می‌بینید که بازی رسماً روی آن‌ها اجرا می‌شود؛ البته، ممکن است با دستگاه‌های دیگر نیز قادر به تجربه بازی باشید، اما نحوه‌ی اجرا به بهترین شکل ممکن نخواهد بود.

iPhoneهای سری 6s یا جدیدتر

iPhone SE

iPad Pro

iPad Mini 4 و 5

iPad Air 2 و 3

Samsung Galaxy S8 و S8+

Samsung Galaxy S9 و S9+

Samsung Galaxy S10 و S10+

Samsung Galaxy Note 8 و Note 9

Google Pixel 2 و Pixel 3

OnePlus 5 و سری‌های جدیدتر

Moto Z2 و سری‌های جدیدتر

Essential Phone

HTC U11 و U11+

HTC U12+

LG V30

LG G7 One

Xiaomi Mi 6

Xiaomi Mi Mix 2

Xperia XZ Premium

Xperia XZ1

Razer Phone

ZTE Nubia Z17

Nokia 8

Sharp Aquos R

Asus ZenFone 4 Pro

Huawei P20/P20 Pro

Huawei Mate 20 Pro

OnePlus 6T

Bethesda اعلام کرده که پشتیبانی از دستگاه‌های دیگر به زودی اضافه می‌شود. این بازی به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، روسی و اسپانیایی در دسترس است. اگر مشکلی پیش نیاید باید تا ربع دوم سال 2019 بازی کامل را برای سیستم‌های Android و iOS داشته باشیم.