تماشا کنید: تریلر جدید Control بر روی مهارت‌های شخصیت اصلی بازی تمرکز می‌کند

تماشا کنید: تریلر جدید Control بر روی مهارت‌های شخصیت اصلی بازی تمرکز می‌کند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، استودیوی Remedy تریلر جدیدی از بازی سوم شخص خود یعنی Control به اشتراک گذاشته است که در آن، بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی نیز دیده می‌شود. همانند بازی‌های قبلی Remedy، پروتاگونیست Control یعنی "جسی فیدن"(Jesse Faden) نیز قابلیت‌های منحصر به فردی را در اختیار دارد که می‌توانیم برخی از آن‌ها را در ویدئوی زیر مشاهده کنیم.

از توانایی‌های جسی می‌توان به معلق بودن در هوا و در ارتفاعی بالاتر از دشمنان قرار گرفتن اشاره کرد که به او اجازه می‌دهد تا اشیای گوناگونی را که در محیط قرار گرفته‌اند، به سوی دشمنان پرتاب کند. هم‌چنین، او می‌تواند طیف گسترده‌ای از تاکتیک‌ها را در مبارزات به کار گیرد. علاوه بر این، در تریلر مذکور، نگاه عمیق‌تری به اسلحه‌ی جسی که Service Weapon نامیده می‌شود، خواهیم داشت. اگر تا این لحظه نمی‌دانستید، این وسیله می‌تواند به چندین نوع اسلحه‌ی گوناگون مانند شات‌گان، سلاح کمری و اسنایپر تبدیل شود. نمایش جدید، شکل Service Weapon را هنگامی که تبدیل به هر یک از این‌ها می‌شود را به تصویر می‌کشد.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

برای آشنایی با مواردی که در صورت پیش‌خرید بازی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید، این خبر را مطالعه کنید. از اخبار مربوط می‌توان به CONTROL در زمان عرضه از حالت بازی NEW GAME+ و قابلیت PHOTO MODE پشتیبانی نخواهد کرد، اشاره کرد. بازیکنان در تاریخ 5 شهریور می‌توانند از طریق PS4 ،Xbox One یا PC به تجربه بازی Control بپردازند.