گزارش: تمامی بازی‌های Halo The Master Chief Collection در سال جاری میلادی بر روی PC عرضه خواهند شد

گزارش: تمامی بازی‌های Halo: The Master Chief Collection در سال جاری میلادی بر روی PC عرضه خواهند شد

استودیو بازی‌سازی Splash Damage به تازگی مدعی شده که تمامی عناوین Halo: The Master Chief Collection در سال جاری میلادی بر روی PC عرضه خواهند شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، شرکت Microsoft در زمان معرفی Halo: The Master Chief Collection برای PC تایید کرد که هر یک از عناوین این مجموعه به صورت جداگانه بر روی عرضه می‌شوند تا از کیفیت آنها اطمینان حاصل شود.

عرضه عناوین این مجموعه بر روی PC با عنوان Halo: Reach شروع خواهد شد اما Microsoft تا این لحظه اعلام نکرده که باقی عناوین با چه فاصله‌ای عرضه می‌شوند. حتی تاریخ عرضه Reach هم مشخص نیست و نمی‌دانیم برای تجربه تمامی محتویات این پکیج بر روی PC چقدر باید منتظر بمانیم.

اما استودیو بریتانیایی Splash Damage، که در کنار دیگر استودیوهای مستقل به 343 Industries در عرضه عناوین سری Halo بر روی PC کمک می‌کند، به تازگی مدعی شده که تمامی عناوین Halo: The Master Chief Collection تا پایان سال جاری میلادی بر روی PCعرضه خواهند شد.

Splash Damage این خبر هیجان انگیز را با اشتراک گذاری یک خبرنامه در ResetEra فاش کرده است. این خبر نامه را در ادامه مشاهده می‌کنید.

جمله: " Halo: Reach ابتدا منتشر می‌شود، باقی عناوین نیز به دنبال آن در طول سال عرضه خواهند شد." در تصویر مشخص است.

این خبر را نمی‌توان بعنوان تاییدیه رسمی در نظر گرفت اما حداقل فعلا تنها مدرک مورد استناد موجود است. با توجه به اینکه به زودی تجربه بتای Halo: Reach امکان‌پذیر می‌شود، می‌توان به عرضه نسخه نهایی این بازی در اواخر فصل بهار امید داشت. آیا این احتمال وجود دارد که Microsoft پنج عنوان باقی مانده را در طول 6 ماه دوم سال میلادی جاری عرضه کند.

نظر شما چیست؟