تاریخ عرضه Wolfenstein: Youngblood اعلام شد + تصاویر و نمایش داستانی جدید

تاریخ عرضه Wolfenstein: Youngblood اعلام شد + تصاویر و نمایش داستانی جدید

شرکت Bethesda لحظاتی قبل تایید کرد که عنوان مورد انتظار Wolfenstein: Youngblood در تاریخ 26 جولای 2019 (جمعه، ۴ مرداد ۱۳۹۸) بر روی چهار پلتفرم PlayStation 4 ،Xbox One ،PC و Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Wolfenstein: Youngblood ،EuroGamer یک شوتر همکاری محور است که وقایع آن در دهه 1980 میلادی در شهر پاریس اتفاق می‌افتد. جایی که بازیکنان نبرد با ارتش نازی‌ها را اینبار در نقش یکی از دختران دوقلوی قهرمان قسمت‌های پیشین، بی.جی بلازکوویچ، به نام‌های جس و سوف تجربه خواهند کرد. این بازی توسط استودیو Machine Games (سازنده Wolfenstein: The New Order و Wolfenstein 2) و در همکاری با Arkane Studios Lyon (سازنده سری Dishonored) ساخته می‌شود.

در ادامه شاهد نمایش داستاتی جدید این بازی باشید.

دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>

می‌توان Wolfenstein: Youngblood را با همکاری یک بازیکن انسان دیگر یا به صورت تک نفره با یک همراه هوش مصنوعی تجربه کرد. در صورتی که نسخه Deluxe این بازی را تهیه کنید، یک Buddy Pass دریافت خواهید کرد. با Buddy Pass می‌توانید بازی را با همکاری دوست خود، حتی اگر بازی را هم تهیه نکرده باشد، تجربه کنید. در واقع یک فرد دیگر می‌تواند همراه با دارنده نسخه Deluxe بازی را دانلود کرده و بدون صرف هیچ هزینه‌ای بعنوان شخصیت همراه، به تجربه بازی بپردازد.