GWENT: The Witcher Card Game به تلفن‌های همراه هوشمند خواهد آمد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gematsu، استودیو CD Projekt RED لحظاتی قبل تایید کرد که عنوان GWENT: The Witcher Card Game در سال 2019 برای تلفن‌های همراه هوشمند (iOS و Android) در دسترس قرار خواهد گرفت.

کارگردان این عنوانِ کارتی آقای جیسون اسلامه در یک بیانیه مطبوعاتی در این رابطه گفت: "مدت‌هاست که به سختی درگیر سازگار کردن GWENT برای تلفن‌های همراه هوشمند هستیم. علاوه بر گرافیک چشم‌نواز بازی، ما همچنین تمامی تکنولوژی خود را نیز با پلتفرم‌های موبایلی سازگار کرده‌ایم و این شامل GOG Galaxy که بخش چندنفره GWENT را فراهم می‌کند، نیز می‌شود. با چشم اندازی که برای این نسخه تعیین کرده‌ایم، فکر می‌کنم در نهایت بتوانیم بهترین تجربه گیم پلی و گرافیک ممکن را ارائه دهیم. بی‌صبرانه در انتظار به اشتراک‌گذاری اطلاعات بیشتر در این رابطه با شما در اواخر سال جاری میلادی هستم."

GWENT: The Witcher Card Game هم اکنون بر روی سه پلتفرم PlayStation 4 ، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد. اولین افزونه این بازی تحت عنوان Crimson Curse در تاریخ 28 مارس (8 فروردین) عرضه شده و بیش از 100 شخصیت جدید را به بازی معرفی خواهد کرد.