EA با 350 نفر از کارمندان خود قطع همکاری کرد

EA با 350 نفر از کارمندان خود قطع همکاری کرد

سال گذشته بود که شرکت ACTIVISION BLIZZARD با صدها نفر از کارمندان خود قطع همکاری کرد و حال به نظر می‌رسد که در سال جدید نیز باید شاهد چنین چیزی در شرکت‌های دیگر نیز باشیم. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت dualshockers، حال به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، شرکت EA اعلام کرد که با 350 نفر از کارمندان بخش‌های مختلف خود قطع همکاری می‌کند. این کارمندان از بخش‌های مختلف این شرکت نظیر بخش بازاریابی، انتشارات و دیگر بخش‌های این شرکت بودند که حال از سمت خود برکنار شدند. در ایمیلی که برای این کارمندان ارسال شده، اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، رئیس EA اظهار کرد که :" ما یک چشم انداز بزرگ برای بهترین شرکت گیم جهان داریم. اگر بخواهیم رو راست باشیم، در حال حاضر متاسفانه چنین جایگاهی را در اختیار نداریم. ما کارهای زیادی را باید در رابطه با بازی‌ها، تجارت و کاربران خود انجام دهیم." همچنین EA پست زیر را در این رابطه امروز در سایتش منتشر کرد:

"امروز ما قدم‌های مهمی را در مورد چالش‌ها و فرصت‌های رو به رو برداشتیم و همچنین خود را برای موقعیت‌های آینده آماده کردیم. با توجه به تغییراتی که هر روزه شاهد آن هستیم، این موضوع روشن است که ما هم باید تغییراتی را در خودمان به وجود می‌آوردیم. ما قصد داریم تا به طور حساب شده‌تری فعالیت‌های خودمان را پیش ببریم تا بتوانیم به تعهدات خود پایبند باشیم، تشکیلات سازمانی شرکت را تصحیح کنیم و همچنین نیازهای کاربران خود را نیز دریابیم. به عنوان بخشی از این امر، ما تغییراتی را در زمینه‌ی بازاریابی و انتشارات و همچنین تیم عملیاتی خود به وجود آوردیم و به حضور خود در کشورهای ژاپن و روسیه فعلا پایان دادیم تا بتوانیم با یک روش بهتر به کاربران خود در این دو کشور خدمات ارائه دهیم. در ادامه‌ی این تغییرات سازمانی، ما عمیقا بر افزایش کیفیت بازی‌ها و سرویس‌هایی که ارائه می‌دهیم تمرکز کردیم. تولید بازی‌های خوب قطعا به عنوان اصلی‌ترین هدف ما است و با این حال ما در این فکریم که چگونه کاربران خود را سرگرم سازیم.

امروز، یک روز سخت برای همه‌ی ما بود. تغییراتی که ما در امروز اعمال کردیم بر روی 350 نفر از شرکت 9 هزار نفری ما تاثیر گذاشت. تصمیمات امروز ما تصمیمات مهم ولی بسیار سختی بود و گرفتن این تصمیم‌ برای ما بسیار دشوار بود. ما همه با یکدیگر در EA دوست و همکار هستیم و به سهم هر کس در این شرکت ارزش قائل می‌شویم. همچنین ما هر کاری را می‌کنیم که که این افراد بتوانند یک فرصت شغلی دیگر را به دست بیاورند. این مهم‌ترین اولویت ما است."

به گفته‌ی برخی از افراد اخراج شده، این روند از چند وقت گذشته در EA شروع شده بوده و کارمندان دو بخش بازاریابی و انتشارات این شرکت منتظر این خبر بودند. همچنین EA به دنبال این بود تا این کارمندان را در صورت تمایل آن‌ها، این افراد را در بخش‌های دیگر شرکت به کار بگیرد. به نظر می‌رسد که باید به این تعدیل نیروها در این صنعت عادت کنیم و هر لحظه منتظر اخبار جدیدی در این رابطه باشیم.