به مناسبت 25 سالگی این سری بازی‌ها، The Elder Scrolls III: Morrowind رایگان شد + منتشر شدن تریلر Elder Scrolls Online: Elsweyr

25 سال کامل از زمانی که برای اولین بار اسم The Elder Scrolls گذشت...

می‌توانید The Elder Scrolls III: Morrowind را به صورت رایگان از طریق Bethesda.net به عنوان هدیه‌ی 25 سالگی این فرانچایز دریافت کنید. این پیشنهاد تا یکشنبه، یازدهم فروردین ادامه دارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، برای به دست آوردن این بازی باید مراحل زیر را طی کنید؛

ابتدا، لازم است حسابی رایگان در Bethesda.net ایجاد کنید. اگر از قبل اکانت دارید به مرحله‌ی بعد بروید.

وارد حساب کاربری خود شده و این کد را وارد کنید تا Morrowind به بازی‌های اکانت شما اضافه شود؛ TES25TH-MORROWIND

تمام، بازی مستقیماً به حساب Bethesda.net شما اضافه می‌شود. اگر به این لانچر احتیاج دارید، می‌توانید آن را به کمک این لینک دانلود کنید.

اگر می‌خواهید با زیبایی بیشتری Morrowind را تجربه کنید، می‌توانید مادی که کیفیت بافت‌ها را افزایش می‌دهد به بازی اضافه کنید.

البته تمام جشن به همین پیشنهاد ختم نمی‌شود. قرار است در اواخر این هفته استریم‌های زنده‌ای از PAX East داشته باشیم و تمامی بازی‌های Elder Scrolls نیز قرار است پاداش‌های اضافی گوناگونی دریافت کنند.

«با آزاد کردن اژدهاها در Elsweyr (نام یکی از بسته‌های الحاقی) در این جشن شگفت‌انگیز با ما همراه باشید! سفر پر پیچ و خم خود به سرزمین Khajiiti را با ESO: Elsweyr Prologue شروع کنید که هم‌اکنون برای تمام بازیکنان ESO در دسترس است.

هنوز ESO را خریداری نکرده‌اید؟ از 8 فروردین تا 14 فروردین می‌توانید The Elder Scrolls Online را به صورت رایگان روی تمام پلتفرم‌ها تجربه کنید. از آنجا که این رویداد به صورت رایگان بازی اصلی را در اختیارتان می‌گذارد، به عنوان یک بازیکن رایگان، می‌توانید Elsweyr Prologue را نیز تجربه کنید.

Skyrim: Special Edition هم‌اکنون به مناسبت جشن 25 سالگی، محتویات تازه‌ای در Creation Club store دریافت می‌کند، از جمله توانایی ساختن رایگان جواهرات Nordic و بزرگترین باندل از artifactهای TES تا به امروز!

The Elder Scrolls Legends نیز این سالگرد را به هدایا و پیشنهادهای ویژه برای تمام بازیکنان جشن می‌گیرد! همین حالا وارد حساب خود شده و نگاهی به فروشگاه بیاندازید… این پیشنهادها فقط برای مدتی محدود در دسترس هستند؛

25th Anniversary Gift: سه بسته از کارت‌های ویژه‌ی محدود به مناسبت 25 سالگی

25th Anniversary Bundle: بیست و پنج عدد Core Pack و یک Core Legendary Pack

25th Anniversary Mega Pack: هفتاد و پنج پک کارت، 2 پک Premium Core Legendary و 5 پک Core Legendary»

دانلود با کیفیت 360

نمایش به صورت تمام صفحه

همچنین تا 12 فروردین می‌توانید تا 50% از تخفیف‌های ویژه‌ی بازی‌های The Elder Scrolls بهرمند شوید. در آخر، تریلری از Elder Scrolls Online: Elsweyr، بسته‌ی الحاقی که در ماه ژوئن منتشر می‌شود تماشا کنید.