بازی‌های Fallout 76، Doom Eternal، Rage 2، و Wolfenstein: Youngblood در Steam منتشر خواهند شد

بازی‌های Fallout 76، Doom Eternal، Rage 2، و Wolfenstein: Youngblood در Steam منتشر خواهند شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت PC Gamer،به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، Bethesda اعلام کرد که بازی‌های Rage 2، Wolfenstein: Youngblood، Wolfenstein: Cyberpilot، و DOOM Eternal بر روی Steam نیز منتشر خواهند شد. همچنین جدیدترین نسخه‌ از سری Fallout یعنی Fallout 76 نیز در Steam منتشر خواهد شد. البته تمام این بازی‌ها به غیر از Fallout 76 در مرحله‌ی توسعه قرار دارند و منتشر نشده‌اند. Bethesda در اکانت رسمی خود در توییتر اعلام کرد :

" ما مفتخریم که اعلام کنیم بازی‌های Rage 2، Wolfenstein: Youngblood، Wolfenstein: Cyberpilot، و DOOM Eternal بر روی Steam هم عرضه خواهند شد. همچنین Fallout 76 نیز به زودی در سال جاری بر روی Steam عرضه خواهد شد."

اعلام این خبر از سوی کمی Bethesda عجیب به نظر می‌رسد چون Bethesda معمولا بازی‌هایش را بر روی لانچر خودش عرضه می‌کند و بازی Fallout 76 نیز تا کنون فقط از طریق لانچر Bethesda برای کاربران PC در دسترس بود. اگر اخبار فروشگاه Epic Games را به تازگی دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که بازی‌های جدیدی مانند The Outer Worlds که توسط سازندگان بازی Fallout: New Vegas یعنی Obsidian Entertainment در حال توسعه قرار دارد، قرار است به طور انحصاری در فروشگاه Epic Games عرضه شود و این گونه به نظر می‌رسد که Bethesda با عرضه‌ی بازی‌های خود بر روی Steam، قصد دارد تا از Steam در مقابل Epic Games Store حمایت کند و این گونه به مقابله با Epic Games بپردازد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا بازی‌های دیگری از Bethesda در آینده بر روی Steam منتشر خواهند شد یا خیر.