بیش از 2 میلیون نسخه از عنوان Devil May Cry 5 به فروشگاه‌ها ارسال شده است

بیش از 2 میلیون نسخه از عنوان Devil May Cry 5 به فروشگاه‌ها ارسال شده است

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gematsu، شرکت Capcom لحظاتی قبل تایید کرد که آمار نسخه‌های ارسالی عنوان تحسین شده Devil May Cry 5 به فروشگاه‌ها بر روی سه پلتفرم مقصد یعنی PlayStation 4 ،Xbox One و PC در مجموع از مرز 2 میلیون نسخه عبور کرده است.

متن بیانیه رسمی Capcom در اعلام این خبر:

"عناوین سری Devil May Cry جزء عناوین محبوب و شیک سبک اکشن هستند که به واسطه شخصیت‌های منحصر به فرد و سیستم حرکتی هیجان‌انگیز خود جایگاه ویژه‌ای را در میان طرفداران بدست آورده‌اند. بعنوان یکی از برندهای اصلی Capcom، عناوین این سری از زمان عرضه اولین نسخه در سال 2001 تاکنون در مجموع بیش از 19 میلیون نسخه فروش داشته‌اند."

"Devil May Cry 5 جدیدترین نسخه و تنها دنباله رسمی این سری در 10 سال گذشته است. به لطف بهره‌گیری از موتور اختصاصی Capcom یعنی RE ENGINE، این بازی گرافیک پیشگامانه را با اکشن تمام عیار و منحصر به فرد سری ترکیب کرده و تجربه‌ای پرجزئیات و اصیل را ارائه داده و باعث افزایش اعتبار و محبوبیت هر چه بیشتر بازی شده است. همچنین با معرفی حالت آنلاین Cameo System، شرکت Capcom تجربه کاملا جدیدی را خلق کرده که طی آن بازیکنان می‌توانند بعنوان مهمان در بازی افراد دیگر حضور پیدا کرده و با همکاری یکدیگر بازی را تجربه کنند. در نتیجه، Devil May Cry 5 به شدت توسط طرفداران مورد تحسین واقع شد و تحت تاثیر این موفقیت در حالی که تنها 2 هفته از عرضه رسمی بازی گذشته تعداد نسخه‌های ارسالی آن به فروشگاه‌ها از مرز 2 میلیون نسخه عبور کرده است."

Devil May Cry 5 در تاریخ 8 مارس (جمعه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۷) برای PlayStation 4 ،PC و Xbox One عرضه شد.