Highlight Reel: قسمت 468: از npc ترسناک در The Division 2 تا بی‌تجربگی جان مارستون در Red Dead Redemption 2

Highlight Reel: قسمت 468: از npc ترسناک در The Division 2 تا بی‌تجربگی جان مارستون در Red Dead Redemption 2

بیشتر گیمرها با کلیپ‌های ویدئو گیمینگ Highlight Reel آشنا می‌باشند. ویدئو‌کلیپ‌هایی که چندین سال است به اشتراک گذاشته می‌شوند و بیش از 460 قسمت از آنها توسط وبسایت Kotaku منتشر و در دسترس قرار گرفته‌اند. این ویدئوها شامل لحظات خنده‌دار، باگ‌های عجیب و غریب، مهارت‌های شگفت‌انگیز بازیکنان و… می‌شوند. گیمرهای سراسر دنیا، اینگونه لحظات را هنگام بازی کردن، ضبط کرده و برای وبسایت مذکور ارسال می‌کنند. شما نیز می‌توانید کلیپ های جالب خود را به آدرس [email protected] بفرستید و شانستان رای برای ثبت ویدئوی خود در یکی از اپیزودها امتحان کنید. حال در پردیس‌گیم تصمیم گرفته‌ایم تا اپیزودهای جدید Highlight Reel را در طول هفته برای تماشا و دانلود قرار دهیم.

اپیزود 468: این قسمت با Watch Dogs 2 آغاز می‌شود که یک npc قایقش را با ماشین اشتباه می‌گیرد! به سوی Red Dead Redemption 2 حرکت می‌کنیم، به نظر می‌رسد که جان مارستون در انتقال اجساد به مشکل خورده است و نیاز به تمرین بیشتری دارد. فیزیک فوق‌العاده‌ی بازی Batman Arkham Asylum را هم مشاهده خواهیم کرد. یکی از بازیکنان در Apex Legends دشمن را تبدیل به سپر گلوله‌هایی که به سمت او می‌آیند، می‌کند و موارد دیگری نیز از این بازی رایگان در اپیزود 468 وجود دارند.

به سراغ بازی The Division 2 می‌رویم که دست پر به Highlight Reel آمده است؛ مرسی Ubisoft! در اولین مورد، یک صندوق پول در مغازه‌ای به صورت چرخان در هوا به حرکت در می‌آید. ظاهرا در این بازی، npcها احساسات خود را فقط با صدا بروز داده و صورت آن‌ها چیزی را نشان نمی‌دهد. گردن یکی از شخصیت‌هایی که قرار است به بازیکن ماموریت بدهد نیز به صورت 180 درجه می‌چرخد، در حالی که بدن او ثابت مانده است؛ بله، می‌دانم که یاد فیلم جن‌گیر افتادید. یکی از دشمنان هم قبل از برخورد گلوله، غیب می‌شود. چهره‌ی یکی از کرکترها در The Division 2 نیز بسیار وحشتناک به نظر می‌رسد، فکر کنم عجیب‌تر از Assassin's Creed Unity. یکی از کسانی که قرار است در این عنوان نجات دهیم نیز بدون استفاده از نردبان به سوی آسمان و هلیکوپتر می‌رود. در پایان، شخصی را مشاهده می‌کنیم که با استایل عجیبی بین سیم‌های خاردار، تسلیمِ مرگ شده است.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

شما می‌توانید Highlight Reel 468 را از اینجا تماشا کنید.