علاقه سازنده Cuphead به حضور شخصیت‌های این بازی در Super Smash Bros. Ultimate

Cuphead

جرد مولدنهاور، سازنده بازی Cuphead دوست دارد که شخصیت‌های بازی‌اش، کاپ هد و ماگ من، در Super Smash Bros. Ultimate حضور داشته باشند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers با اعلام خبر عرضه بازی Cuphead بر روی Nintendo Switch طرفدران بسیاری خواستار اضافه شدن شخصیت‌های این بازی به بازی فایتینگ Super Smash Bros. Ultimate شدند. یکی از این افراد خود سازنده بازی Cuphead در استودیو MDHR، جرد مولدنهاور است. پس از اعلام خبر انتشار بازی بر روی کنسول Switch مولدنهاور با وبسایت Game Informer مصاحبه‌ای انجام داد و در این مصاحبه از علاقه‌اش به اضافه شدن کاپ‌هد و ماگ من به لیست شخصیت‌های بازی محبوب Smash Bros خبر داد.

"رویای این را دارم که کاپ‌ هد و ماگ‌ من روزی در Smash Bros حضور داشته باشند. اگر طرفداران هم چنین چیزی را می‌خواهند، اساسا دلیلی نمی‌بینم که Nintendo خواسته آنها را رد کند. فکر می‌کنم که این کار انجام می‌دهند چرا که آنها از طرفدارانشان حمایت می‌کنند. بنابراین اگر Nintendo بخواهد طرفدارانش را خوشحال‌ کند من هم خوشحال می‌شوم که بتوانم به آنها کمک کنم. کافی است که این مورد را اعلام کنند. بدون احتیاج به چیز دیگری شخصیت‌های Cuphead را در Smash Bros خواهید دید."

اگرچه این صحبت‌ها به شکلی طنز و در مصاحبه‌ای که کیرک اسکات، مدیر Nindies، بازی‌های مستقل Nintendo، نیز در آن حضور داشت از سوی مولدنهاور مطرح شد. اما با این وجود به نظر می‌رسد که مولدنهاور برای انتقال شخصیت‌هایش به بازی Super Smash Bros. Ultimate واقعا مشتاق است.