فروش لانچ Metro Exodus روی Epic Games Store دو و نیم برابر بیشتر از میزان فروش Metro: Last Light در Steam بوده

فروش لانچ Metro Exodus روی Epic Games Store دو و نیم برابر بیشتر میزان فروش Metro: Last Light در Steam بوده

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، با پیدا شدن سر و کله Epic Games Store در ماه دسامبر سال گذشته‌ی میلادی، Epic Games سعی کرده تا یک سری محتویات انحصاری را در فروشگاه دیجیتالی خود موجود کند که نتیجه‌ی آخرین تلاش‌های آن‌ها ورورد Metro Exodus مورد انتظار به لیست دارایی‌های آنان بوده. اکنون طبق جزئیات و آماری که توسط Epic Games به اشتراک گذاشته شده، به نظر نقل مکان جدیدترین عنوان این سری به انحصاری‌های فروشگاه Epic نتیجه بخش بوده است.

حین مراسم GDC 2019، فروشگاه Epic Games اطلاعاتی درمورد عناوینی که قرار است انحصاری زمانی Epic Games Store باشند منتشر کرد. جدا از بازی‌هایی که پیش‌تر تأیید شده بود جزء انحصاری‌های این فروشگاه هستند، از جمله Control و The Outer Worlds، این شرکت اطلاعاتی درمورد جدیدترین بازی انحصاری خود یعنی Metro Exodus و فوایدی که این تصمیم برایشان داشته نیز به اشتراک گذاشت.

درکل، Metro Exodus توانسته تا اینجای کار نسبت به Metro: Last Light که در 2013 و در طی همین دوره‌ی زمانی در استیم منتشر شد به فروش 2.5 برابری نسبت به نسخه‌ی قبلی خود دست پیدا کند. با اینکه اعداد و ارقام به خصوصی مربوط به این عنوان منتشر نشده، به نظر تمام نشانه‌ها بر این است که خطر کردن Metro Exodus برای پیوستن به انحصاری‌های EGS موفقیت‌آمیز بوده.

در کنار این آمار، Epic Games Store اعلام کرد دو عنوان Subnautica و Slime Rancher که برای کاربران فروشگاه رایگان شده بوده، در طی دو هفته‌ای که در دسترس بوده‌اند به میزان دانلود 4.5 میلیونی رسیده‌اند.

آیا این گزارش‌ها باعث می‌شود که نظر عموم نسبت به رفتارها و طرز رقابت Epic Games Store تغییر پیدا کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.