صحبت‌های «کیسی هادسون» از BioWare درمورد لانچ نه چندان موفق Anthem و ادامه‌ی راه این عنوان

صحبت‌های «کیسی هادسون» از BioWare درمورد لانچ نه چندان موفق Anthem و ادامه‌ی راه این عنوان

پس از عرضه‌ی جدیدترین عنوان این استودیوی شناخته شده به نام Anthem اوضاع برای تیم سازنده یعنی BioWare سخت بوده است. درمیان واکنش‌های کمتر از حد انتظار منتقدین و باگ‌های مختلف و مشکلاتی که گریبان گیر این بازی شده، Anthem تلاش می‌کند جای پای خود را محکم کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، با وجود تمام این موارد، مدیر کل BioWare آقای کیسی هادسون می‌گوید استودیو به شکل طولانی مدت نسبت به بازی متعهد خواهد ماند. طی پستی جدید در وب‌سایت BioWare، هادسون اعتراف کرد که چند هفته‌ی پس از انتشار برایشان دوران سختی بوده. هادسون نوشت؛ "از یک طرف، عرضه از آنچه فکر می‌کردیم سخت‌تر از آب در آمد. ولی بعد که بیشتر فکر می‌کنم می‌بینم همیشه می‌دانستیم بازی‌های بزرگ آنلاین به محض به کار افتادن با مشکلاتی مواجه خواهند شد، پس با اینکه چیزهای زیادی را تست کردیم تا مطمئن شویم همه چیز برای عرضه آماده است، برای مشکلات غیرمنتظره‌ای که قرار بود پس از عرضه مشخص شوند نیز حاضر بودیم."

وی در ادامه اشاره کرد که چقدر برای او ناراحت‌کننده بوده که ببیند بازیکنان بعد از تجربه‌ی Anthem با چه مشکلاتی رو به رو می‌شوند. در لا به لای تمام این دشواری‌ها، هادسون می‌گوید به جمع‌آوری بازخورد و بهبود دادن بازی تا جای ممکن ادامه می‌دهند. "ما به گوش دادن بازخوردهای شما ادامه می‌دهیم، بهبودهای سیستم لوت و پیشروی، جریان بازی و ثبات و نحوه‌ی اجرا شدن به زودی از راه می‌رسند.. پس کارهای زیاد دیگری مانده که می‌خواهیم انجام دهیم."

حتی با وجود نقدهای وارده‌ی بسیار، هادسون می‌گوید تیم سازنده در BioWare نسبت به Anthem برای تغییرات طولانی مدت متعهد باقی می‌ماند. "نقدها و شک‌ها به گوشمان می‌رسد. ولی به هرحال به کارمان ادامه می‌دهیم، هر روز به سختی روی Anthem کار می‌کنیم… دنیایی که به شکل مداوم تغییر می‌کند، همواره درحال بهبود و رشد کردن است و در آینده توسط تیمی دلسوز از توسعه دهندگان پشتیبانی می‌شود." هادسون با گفتن این مطلب پست خود را پایان داد؛ "بنابراین چیزی که برای ما بیشتر از همه اهمیت دارد شما هستید، بازیکنانی که در طول این سفر از ما حمایت کردید. و هیجان‌زده هستیم تا ثابت کنیم وقتی موضوع مربوط به Anthem می‌شود، بهترین‌ها هنوز در راه هستند."

با وجود اینکه از زمان رسیدن Anthem مشکلات بسیاری سد موفقیت این عنوان شده، امیدواریم BioWare بتواند در نهایت تجربه‌ی کامل و جامع‌تری برای طرفداران خود فراهم کند.

Anthem درحال حاضر برای PS4 ، Xbox One و PC در دسترس است.