Resident Evil 2 Reamke بیش از Resident Evil 7 در Steam به فروش رسیده است

Resident Evil 2 Reamke بیش از Residebt Evil 7 بر روی استیم به فروش رسیده است

انتشار Resident Evil 2 Remake توسط Capcom بسیار موفقیت‌آمیز بوده است و این عنوان، یکی از بهترین‌های امسال می‌باشد. بر اساس گزارش شرکت ناشر، بیش از 3 میلیون نسخه از بازی طی هفته‌ی اول انتشار بر روی تمام پلتفرم‌ها، به فروشگاه‌ها ارسال شده است. اما اگر کنجکاو هستید تا بدانید که بازسازیِ عنوان کلاسیک 1998 بر روی فروشگاه Steam چه عملکردی داشته است، ادامه‌ی متن خبر را مطالعه کنید.

خوشبختانه، به نظر می‌رسد که Resident Evil 2 Remake عملکرد خوبی بر روی PC داشته است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Pcgamesn، بازی بر روی فروشگاه Steam بیش از 1 میلیون واحد فروخته است. این رقم، شامل هر کسی که Steam Key را از هر جایی تهیه کرده است، می‌شود. نسخه‌ی قبلی این مجموعه یعنی Resident Evil 7، هنوز 1 میلیون دارنده در Steam ندارد. این در حالی است که Resident Evil 7 نزدیک به 2 سال است که متتشر شده و Resident Evil 2 Remake حدود 2 ماه. در مقایسه با عناوین قدیمی‌تر این فرنچایز، تنها نسخه‌هایی که رکورد 1 میلیون واحد فروش را در Steam زده‌اند -البته از زمان انتشارشان – شماره‌های 5 و 6 می‌باشند. Resident Evil 7 ،Revelation ،Revelation 2 ،Resident Evil 4 و نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 1 همگی بین 500 هزار تا 1 میلیون واحد تا الان بر روی Steam فروخته‌اند. Resident Evil 0 نیز هنوز موفق به داشتن 500 هزار دارنده نشده و فروش Operation Raccoon City نیز بین 100هزار تا 200هزار نسخه بوده است.

با توجه به این اطلاعات، Resident Evil 2 Remake یکی از موفق‌ترین عناوین Capcom بر روی PC می‌باشد. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی را به فلم "عرفان حائری" از اینجا مطالعه کنید. هم‌چنین، موسیقی متن بازی Resident Evil 2 Remake، اثر Shusaku Uchiyama, Zhenlan Kang از اینجا قابل دانلود می‌باشد. Resident Evil 2 Remake هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های PC،PS4 و Xbox One در دسترس می‌باشد.