نسخه‌ی نهایی Mortal Kombat 11 حرکات بهتری نسبت به بتای بازی خواهد داشت

نسخه‌ی نهایی Mortal Kombat 11 حرکات بهتری نسبت به بتای بازی خواهد داشت

نسخه‌ای از عنوان Mortal Kombat 11 با عنوان "Stress Test" طی هفته‌ی گذشته منتشر شد که این نسخه، برای بررسیِ سرورهای بازی قبل از برگزاری بتای آن در هفته‌های آینده و تنها شامل کرکترهای Skarlet، Scorpion و Baraka در حالت آنلاین بازی بود. البته، بر اساس گزارش برخی بازیکنان به نظر می‌رسد که گیم‌پلی بازی نسبت به نمایش‌های قبلی، تغییراتی را به خود دیده است. در زیر توئیت منتشر شده توسط یکی از همین بازیکنان را مشاهده می‌کنید:

" بعد از تجربه‌ی Stress Test، به هیچ عنوان دلیلی برای نگرانی درباره‌ی اینکه Mortal Kombat 11 یک بازی با روند آهسته باشد، نمی‌بینم." لازم به ذکر است که در اولین دموی Mortal Kombat 11، سرعت مبارزات به نوعی کنترل شده و آهسته به نظر می‌رسید. این روند باعث شده بود تا بازیکنان به تکنیک‌های خنثی، بیشتر از حرکت‌های تند و ناگهانی و ضربه زدن، تکیه کنند. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، کارگردان بازی یعنی "اد بون"(Ed Boon) توئیت زیر را به اشتراک گذاشته است:

" هر زمانی که تغییر هست، مدت زمانی نیز برای تغییر و اصلاح وجود دارد. نکته‌ی جذاب‌تر این است که نسخه‌ی نهایی Mortal Kombat 11 حرکت‌های بهتری نسبت به نسخه‌ی بتا‌ی بازی خواهد داشت."

بتای Mortal Kombat 11 در تاریخ 27 مارچ(چهارشنیه 7 فروردین) آغاز و در 1 آپریل(دوشنبه 12 فروردین) به پایان می‌رسد. Mortal Kombat 11 عنوانی در سبک فایتبنگ می‌باشد که توسط استودیوی NetherRealm توسعه یافته و کمپانی Warner Bros وظیفه‌ی انتشار آن در دنیا را برعهده خواهد داشت. برای اتمام بخش داستانیِ این عنوان به حدود 8 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. از اخبار مربوط می‌توان به مدتی کوتاه بعد از عرضه MORTAL KOMBAT 11 ویژگی‌هایی شگفت‌انگیز به این بازی اضافه خواهند شد، اشاره کرد. Mortal Kombat 11 در تاریخ 3 اردیبهشت برای پلتفرم‌های PC،PS4،Xbox One و Nintendo Switch منتشر خواهد شد.