تماشا کنید؛ تریلر جدید منتشر شده Control در GDC 2019

Control

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، استودیوی سازنده‌ی عناوین اکشن و هیجانی سری Max Payne و Alan Wake، حالا به سراغ پروژه‌ی بعدی خود که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال است یعنی Control رفته و در ویدئویی تازه منتشر شده به لطف تکنیک ray tracing از Nvidia می‌توانیم ببینیم از لحاظ گرافیک با چه عنوان بزرگی طرف هستیم.

Remedy در نمایشگاه GDC 2019 تریلری جدید منتشر کرده و این ویدئو تأکید می‌کند که بازی از ray tracing کارت گرافیک GeForce RTX استفاده می‌کند تا عمق و زیبایی بیشتری به گرافیک بصری خود بدهد.

برای افرادی که با این تکنیک Nvidia آشنایی ندارند، ray tracing یک تکنولوژی گرافیکی است که به وسیله آن می‌توان نورپردازی واقع‌گرایانه در محیط‌های مختلف و روی اشیای گوناگان را شبیه سازی کرد. طبیعتاً، این تکنولوژی فرایندی شدیداً سنگین برای اکثر کامپیوترهای شخصی موجود محسوب می‌شود (به جز آن‌هایی که از جدیدترین خط کارت‌های گرافیکی GeForce RTX graphics استفاده می‌کنند) و فقط یک سری از بازی‌های تازه عرضه شده از این قابلیت پشتیبانی کرده‌اند، از جمله Shadow of the Tomb Raider و Metro Exodus.

تمرکز بر ray tracing بخش قابل توجه‌ای از این تریلر Control را به خود اختصاص می‌دهد و در این ویدئو می‌توانیم بفهمیم عنوان بعدی Remedy چطور از این تکنولوژی استفاده می‌کند تا محیط‌های بازی احساس زنده بودن بیشتری را منتقل کنند. با اینحال، Remedy اشاره کرد که موارد به نمایش در آمده در این ویدئو همچنان "درحال توسعه" هستند، پس ممکن است در نسخه‌ی نهایی چیزهای متفاوتی نسبت به این تریلر داشته باشیم.

تریلر مربوطه را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید؛

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

انتظار می‌رود Control در سال جاری میلادی برای Xbox One، PS4 و PC عرضه شود.