دسترسی متقلبان Apex Legends به بازی به شکل دائمی قطع می‌شود

Apex legends

همانطور که می‌دانید تقلب برخی بازیکنان Apex Legends در این بازی یکی از اساسی‌ترین مشکلات نسخه PC طی هفته‌های اخیر بوده است. از این رو استودیو Respawn، سازنده بازی، تصمیم گرفته است که با مسدود کردن دائمی دسترسی این بازیکنان، از گسترش تقلب در بازی خود جلوگیری کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers در کنار Apex دیگر عناوین Battle Royale نیز با مشکل تعداد بالای کاربران متقلب در بازی‌، به ویژه در نسخه PC بازی‌ها مواجه هستند. به طور مثال در دوران اوج PUBG تقلب در بازی به شکل گسترده‌ای رخ می‌داد و حالا این Apex است که با این مشکل مواجه شده است. Respawn نیز برای حل این مشکل مجازات شدیدی برای متقلبان در نظر گرفته است. در واقع اگر Respawn یک کاربر را به عنوان متقلب شناسایی کند، دسترسی او و دستگاهش به بازی را برای همیشه قطع خواهد. این موضوع به این معنا است که اگر بازیکن متقلب یک حساب دیگری را بر روی همان سخت‌افزار بسازد، حساب کاربری جدید او نیز در طی 30 دقیقه مسدود خواهد شد.

پس از اقدام Respawn برای حل این مشکل Daily Esports گزارش داده است که در برخی از انجمن‌های به اشتراک‌گذاری شیوه‌های تقلب بحث‌هایی پیرامون مجازات شدن کاربران متقلب در بازی Apex Legends شکل گرفته است. در واقع واضح است که کاربران متقلب در نهایت راه حلی برای جلوگیری از مسدود شدن دسترسی شان به بازی پیدا خواهند کرد. آنها اغلب افراد باهوشی هستند و می‌توانند اقدامات توسعه‌دهندگان بازی را پیش‌ بینی کنند. با این حال تعداد بسیاری از این افراد از اقدام Respawn ناراحت خواهند شد. Daily Esports همچنین گزارش می‌دهد که برخی سایت‌ها روش‌های تقلبی را خواهند فروخت که بسته به نوع نرم‌افزارشان تا 150 دلار قیمت دارند. حتی برخی از این سایت‌ها ادعا می‌کنند که نرم‌افزارهایشان غیر قابل ردیابی است اما با این حال برخی از خریداران این نوع نرم افزار‌ها ادعا می‌کنند که همچنان نمی‌توانند Apex را بر روی PC خود بازی کنند.

چندی پیش نیز استودیو Respawn اعلام کرده بود که سیستم گزارش کاربران متقلب را به Apex اضافه خواهد کرد.