جدول هفتگی پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا: The Division 2 صدرنشین شد اما فقط به اندازه 20 درصد نسخه اول فروش داشت

The Division 2

به گزارش پردیس گیم، GfK Chart-Track جدول پرفروش‌ترین بازی‌های فیزیکی بریتانیا در هفته گذشته را منتشر کرده و به‌دور از تعجب، عنوان The Division 2 در رتبه اول قرار دارد. گرچه جالب است بدانید با وجود صدر نشینی، فروش کلی این بازی ناامید کننده بوده و فقط به اندازه 20 درصد از زمانی که نسخه اول منتشر شد، فروش داشته است.

البته این موضوع را باید در نظر گرفت که تمام جدول‌های GfK Chart-Track فقط نسخه فیزیکی را به‌حساب می‌آورند و فروش دیجیتالی در آن‌ها محسوب نمی‌شوند. فروش دیجیتالی در سال‌های اخیر باعث افت فروش نسخه‌های فیزیکی عناوین زیادی مثل FIFA 19 ،Call of Duty: Black Ops 4 ،Anthem و Battlefield V شده است. Destiny 2 هم در سال 2017 افت فروش فیزیکی نسبت به نسخه قبل به خود دید. شاید فروش کلی The Division 2 با حساب نسخه‌های دیجیتالی، وضعیت بهتری را برای Ubisoft فراهم کرده باشد. 60 درصد از فروش نسخه‌های فیزیکی این بازی از PS4 بوده است.

در همین حال، بازی Devil May Cry 5 که هفته گذشته با رتبه نخست کار خود را شروع کرده بود، در جدول این هفته به رتبه ششم رفته و Anthem هم با خروج از جدول 10 بازی پرفروش، در رتبه یازدهم قرار دارد. One Piece: World Seeker یکی دیگر از بازی‌های جدید این هفته بود که در جایگاه 26ام دیده می‌شود. در عین حال، عناوینی مثل Red Dead Redemtpion 2 و FIFA 19 به عملکرد قوی خود ادامه داده‌اند و به ترتیب در رتبه‌های دوم و چهارم هستند. Grand Theft Auto 5 که نزدیک به 6 سال از انتشار آن می‌گذرد، افزایش فروش 121 درصدی را به خود دید و از رتبه 10 به سوم رسید.

جدول پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا:

جدول هفتگی پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا: The Division 2 صدرنشین شد اما فقط به اندازه 20 درصد نسخه اول فروش داشت

جدول پرفروش‌ترین بازی‌های PS4:

جدول پرفروش‌ترین بازی‌های Xbox One: