هر آنچه که در مورد فصل دوم سریال تاریخی و مهیج «تابو» باید بدانید

اگر شما هم از علاقمندان به دنیای تلویزیون و سریال های خارجی و به ویژه سریال های تاریخی با بازیگران مشهور باشید، سریال «تابو» (Taboo) را دیده اید. اما بعد از یک فصل خونین و هیجان انگیز، از فصل دوم این سریال چه انتظاراتی می توان داشت؟ سریال «تابو» توسط تام هاردی همراه با پدرش، چیپس هاردی و استیون نایت ساخته شد و تام هاردی خود نقش اول آن را بازی می کرد. داستان سریال در سال ۱۸۱۴ رخ می داد و ماجرای جوانی به نام جیمز دلینی را روایت می کرد که بعد از بیش از یک دهه زندگی رازآلود در آفریقا به انگلستان باز می گردد. او که همه فکر می کردند مرده است، با بازگشت خود آشوبی در شهر لندن بپا می کند و فکر می کند که مرگ پدرش طبیعی نبوده و به قتل رسیده است.

دلینی فکر می کند که پدرش را به خاطر یک قطعه زمین بسیار باارزش کشته اند و خیلی زود اولین مظنون و هدف خود را پیدا می کند. فصل اول سریال «تابو»، یک تریلر تلخ و انتقام جویانه بود که خیلی زود توجه مخاطبان تلویزیون را به خود جلب کرد و بسیاری انتظار فصل دوم و ادامه ماجراهای جیمز دلینی را می کشند. اگر چه ساخت فصل دوم «تابو» بلافاصله پس از پخش فصل اول تایید شد اما هم هاردی و هم نایت مشغول پروژه های دیگر شدند. برای شروع فیلم برداری فصل دوم در سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی هایی صورت گرفت اما به نظر می رسد که طرفداران سریال باید مدت بیشتری برای بازگشت جیمز دلینی صبر داشته باشند.

سریال «تابو» (Taboo)

برنامه کاری و نقش آفرینی های تام هاردی چنان شلوغ است که نمی توان فرصتی برای ساخت یک فصل ۸ قسمتی دیگر از سریال «تابو» یافت اما با توجه به موفقیت فصل اول و هیجانی که برای تماشای فصل دوم وجود دارد، ساخت فصل دوم این سریال قطعی است اما زمان می خواهد. تعداد بینندگان سریال «تابو» به طرز قابل توجهی بالا بوده و منتقدان نیز استقبال خوبی از آن داشته اند هرچند برخی به خشونت بالای داستان خرده گرفته اند.

سریال «تابو» (Taboo)

از این روی خیلی زود ساخت فصل دوم آن تایید شد اما پیدا کردن زمان کافی برای ساخت فصل دوم اصلی ترین چالش بر سر راه تام هاردی و دیگر عوامل ساخت سریال بوده است. بعد از انتشار فصل اول، تام هاردی به سرعت به سراغ بازی در فیلم «ونوم» (Venom) رفت و نایت نیز کارگردانی فیلم «سرنیتی» (Serenity) و نوشتن فیلمنامه قسمت دوم فیلم «جنگ جهانی زد» به کارگردانی دیوید فینچر را پذیرفت که البته بعدها ساخت آن توسط کمپانی پارامونت کنسل شد. اما شاید سوال شما این باشد که فصل دوم سریال «تابو» در چه مورد خواهد بود؟

بیشتر بخوانید: ۲۱ سریال تلویزیونی جذاب، مهیج و برتر سال ۲۰۱۷ که باید حتما ببینید

سریال «تابو» (Taboo)

فصل اول سریال با یک نبرد دراماتیک و بسیار مرگبار به پایان رسید و جیمز نیز همراه با تیمش سفر دریایی به آمریکا را آغاز نمود. هنوز اطلاعات و جزییات دقیقی در مورد داستان فصل دوم منتشر نشده و نایت نیز تصریح کرده که برای نوشتن فیلمنامه فصل دوم مدت زمان زیادی وقت نیاز دارد. اما می توان انتظار داشت که در فصل دوم، جیمز دلینی در نهایت ما را زمین جنجالی «نوتکا سوند» (Nootka Sound) ببرد، قطعه زمینی که آن همه نبرد و جنجال را در فصل اول باعث شد.سوال بعدی این است که زمان پخش فصل دوم کی خواهد بود؟

سریال «تابو» (Taboo)

برنامه ریزی ها برای شروع فیلم برداری فصل دوم «تابو» در سال ۲۰۱۸ نتیجه ای در بر نداشت و از صحبت های اخیر نایت می توان چنین استنباط کرد که فیلم برداری ها تا سال ۲۰۲۰ آغاز نخواهد شد. اگر این برنامه بار دیگر تغییر نکند می توان در بهترین حالت منتظر فصل دوم این سریال تاریخی زیبا در اواخر سال ۲۰۲۰ بود. بدین ترتیب فاصله ای طولانی بین فصل اول و دوم این سریال خواهد افتاد که البته ارزشش را خوهد داشت. سوال بعدی این است که این سریال چند فصل خواهد داشت؟

سریال «تابو» (Taboo)

در حالی که از ابتدا برای ساخت فصل دوم «تابو» نیز برنامه ریزی نشده بود اما ساخت فصل دوم آن نیز خیلی زود تایید شد و نایت گفته که داستانی که وی در ذهن دارد، این سریال را در ۳ فصل به پایان خواهد رساند. به گفته نایت، فصل اول فرار دلینی از لندن و آغاز راه او به سمت آمریکا را به تصویر کشید، در فصل دوم و سوم نیز به ماجراهای سفر دریایی او و رسیدنش به نوتکا سوند پرداخته خواهد شد. با توجه به اینکه فصل دوم سریال هنوز فیلم برداری نشده، به نظر می رسد که برای ساخت فصل سوم آن و دیدن پایان داستان جیمز دلینی سال های طولانی باید صبر کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های تلویزیونی خارجی برای تماشا در ایام نوروز: شبکه FX

نوشته هر آنچه که در مورد فصل دوم سریال تاریخی و مهیج «تابو» باید بدانید اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.