نسخه‌ای رایگان از بازی Dragon Ball Xenoverse 2 بر روی PS4 منتشر می‌شود

نسخه‌ای رایگان از بازی Dragon Ball Xenoverse 2 بر روی PS4 منتشر می‌شود

چندین مجله فاش کرده‌اند که نسخه‌ی رایگان Dragon Ball Xenoverse 2 توسط Bandai Namco در تاریخ 20 مارچ(چهارشنبه 29 اسفند) و در کشور ژاپن منتشر می‌شود. این ورژن رایگان، Dragon Ball Xenoverse Lite نام داشته و به صورت انحصاری برای PS4 در دسترس قرار می‌گیرد.

Dragon Ball Xenoverse Lite شامل دقایق ابتدایی بخش داستانی، کوئست‌های موازی، حالت Raid، بخش چند نفره و مینی‌گیم‌ها می‌شود. پیشرفت‌ها و سیو مراحل در Dragon Ball Xenoverse Lite نیز به بازی اصلی منتقل می‌شوند. با توجه به زمان‌بندی انتشار آپدیت‌های بازی، احتمالا این ورژن رایگان به زودی در خارج از کشور ژاپن و بر روی سایر پلتفرم‌ها هم عرضه خواهد شد. علاوه بر این، ویژگی Photo Mode که چندی پیش برای این عنوان تايید شده بود نیز در تاریخ 29 اسفند به بازی اضافه می شود. این قابلیت به بازیکن اجازه می‌دهد تا از کارکترها و آواتارهای Dragon Ball Xenoverse 2 با فیلترها و تزئینات مختلف، عکس‌برداری کند.

حال، به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، وبلاگ رسمی Playstation اعلام کرده است که Dragon Ball Xenoverse 2 Lite در تاریخ 28 اسفند در غرب و بر روی PS4 منتشر می شود. از اخبار مربوط می‌توان به سری DRAGON BALL XENOVERSE بیش از 10 میلیون نسخه فروش داشته است، اشاره کرد. Dragon Ball Xenoverse 2 هم‌اکنون بر روی PC،PS4،NINTENDO Switch و Xbox One در دسترس می‌باشد.