شایعه: هفته آینده از پروژه Avengers شرکت Square Enix رونمایی خواهد شد

همانطور که می‌دانید، شرکت Google به زودی(در مراسم GDC) از سخت‌افزار اجراکننده بازی‌های ویدیویی خود رونمایی خواهد کرد. همانطور که به تاریخ کنفراس آن‌ها نزدیک می‌شویم، تیزرها و جزئیات مختلفی از سوی اکانت توییتر آن‌ها منتشر می‌شود. به دنبال اعلام حضور دو سازنده بزرگ id Software و Ubisoft، مشخص شد که "ایمی هنیگ"، خالق سری Uncharted، و Crystal Dynamics مهمان‌های ویژه این مراسم خواهند بود.

حال ما دقیقاََ نمی‌دانیم به چه منظور این افراد انتخاب شده‌اند اما به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، خیلی از بازیکنان پیش‌بینی می‌کنند که در جریان کنفرانس Google در GDC سرانجام از پروژه Avengers رونمایی خواهد شد که می‌تواند یک رونمایی اختصاصی و شروعی جذاب برای آن‌ها باشد. همچنین لازم به ذکر است که خبر مذکور و اعلام مهمان‌های ویژه از طریق اکانت رسمی توییتر سازندگان Google اعلام شد.

البته حضور Crystal Dynamics در مراسم مذکور بدان معنا نیست که به طور حتم از پروژه Avengers رونمایی خواهد شد، در حقیقت ما اصلا مطمئن نیستیم که در کنفرانس Google هیچ بازی‌ای حضور خواهد داشت یا خیر. اگر چنین اتفاقی رخ دهد و ما شاهده رونمایی از بازی‌‎های بزرگ و انحصاری باشیم به طور حتم بازیکنان زیادی شگفت زده خواهند شد. در هر حال ما مطمئن نیستیم که Google چه رویه‌ای را در پیش خواهد گرفت، آیا به سراغ بازی‌های هاردکور می‌رود و یا این که عموم بازیکنان را هدف گرفته است؟

پروژه Avengers نه تنها تاریخ عرضه دقیقی ندارد بلکه حتی پلتفرم‌های مقصدش نیز مشخص نیستند. گزارشات اخیر به ما می‌گویند که این بازی کنسول‌های نسل بعدی را هدف قرار داده است.

نظر شما در این باره چیست؟