بخشی از بهبودهای گیم پلی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Assassin’s Creed III مشخص شد

بخشی از بهبودهای گیم پلی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Assassin's Creed III مشخص شد

به نظر می‌رسد که Ubisoft قصد دارد تا با بازسازی این بازی خود، مشکلاتی که در نسخه‌ی اصلی بازی وجود داشت که مانع لذت بردن کاربران از بازی بود را رفع کند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت PC Gamer، حال به نظر می‌رسد که این بازسازی فقط شامل بهبود گرافیک و رزولوشن بازی نمی‌شود و شاهد بهبودهایی در گیم پلی بازی نیز خواهیم بود. تغییراتی مانند طراحی دوباره‌ی رابط کاربری بازی و همچنین تغییراتی که در بخش مخفی کاری بازی اعمال شده است.

همچنین اطلاعات جدیدی نیز منتشر شده مبنی بر اینکه تیرهای آتشین در بازی نیز از این پس قابلیت هدف گیری خواهند داشت در حالی که در نسخه‌ی اصلی این بازی چنین امکانی وجود نداشت. قابلیت‌های جدیدی به بخش مخفی کاری بازی نیز اضافه شده است، مانند سوت زدن از یک جای مخفی برای جلب توجه نگهبانان و همچنین کشتن همزمان دو نفر در حالت مخفی کاری. مینی مپ بازی نیز دستخوش تغییراتی شده است و بهبودهایی در آن اعمال شده است.

از تغییرات دیگر بازی نیز می‌توان به شلوغ‌تر شدن و ازدحام بیشتر جمعیت در بازی اشاره کرد که در این حالت نیز NPCهای بازی نیز شکل و شمایل بهتری پیدا کردند و رفتار طبیعی‌تری نیز دارند و تراکم شاخ و برگ درختان نیز بیشتر شده است و حیات وحش بازی نیز بهبود یافته است. بازی Assassin's Creed III Remastered قرار است در تاریخ 9 فروردین ماه سال آینده برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر شود و با کمی تاخیر نیز در تاریخ 31 اردیبهشت ماه سال آینده برای Switch عرضه می‌شود.