تهیه کننده Sekiro Shadows Die Twice: سیستم احیا در این بازی باعث آسان‌ شدن آن نمی‌شود

تهیه کننده Sekiro Shadows Die Twice: سیستم احیا در این بازی باعث آسان‌ شدن آن نمی‌شود

Sekiro: Shadows Die Twice در بخش‌های زیادی با سری عناوین SoulsBorne تفاوت دارد اما موردی که توجه اکثر جامعه طرفداران را جذب کرده، سیستم احیای آن است. این سیستم به بازیکن اجازه می‌دهد پس از مرگ باری دیگر در همان لحظه زنده شود و به دشمنان حمله کند. نگرانی از بابت این سیستم، آن است که باعث آسان شدن بازی می‌شود که هیچ‌کس خواهان چنین چیزی در بازی‌های میازاکی نیست.

استودیوی FromSoftware پیش از این بارها در این مورد صحبت کرده و اطمینان داده که بازی همچنان بسیار چالش برانگیز خواهد بود و سیستم احیای آن باعث آسان شدن نمی‌شود. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، رابرت کانکی از Activision، تهیه کننده Sekiro، در مصاحبه‌ای با PlayStationBlog دوباره همین موضوع را تکرار کرد. او گفت:

"FromSoftware بارها فرایند توسعه سیستم احیا را تکرار کرد و من فکر می‌کنم در نهایت به جایگاه بسیار خوبی برای آن رسید. ایده آن‌ها این بود مطمئن شوند که بازیکنان مبارزاتی دیوانه‌وار را به عنوان یک شینوبی شکننده اما قدرت‌مند تجربه می‌کنند و در عین حال به آن‌ها مقداری روحیه برای کنار گذاشتن محدودیت‌ها داده تا به انجام ریسک بپردازند.

این سیستم همچنین به بازیکن این فرصت را می‌دهد تا با کشاندن دشمنان به منطقه‌ای با حس ناامن و خطرناک، از مرگ به عنوان یک تاکتیک و مزیت خود استفاده کنند. برخی بازیکنان دقیق و تیز شاید متوجه این مورد شده باشند، اما در دموی E3/Gamescom یک آیتم وجود داشت که می‌شد با آن از مرگ به عنوان یک مزیت استفاده کرد.

البته FromSoftware باید مطمئن می‌شد این سیستم بازی را بیش از حد آسان نمی‌کرد (و نگران نباشید، چنین چیزی نشده). بازی فقط این توانایی را در اختیار بازیکنان گذاشته بنابراین در حالی که جریان آن نسبت به عناوین قبلی متفاوت است، سطح چالش آن بسیار تمیز و بی‌نقص خواهد بود."

Sekiro: Shadows Die Twice در 22 مارس (2 فروردین) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.