کمپانی Sega فروش بازی Judgment را در ژاپن به دلیل دستگیر شدن یکی از صداپیشگان آن، متوقف کرد

کمپانی Sega عرضه‌ی بازی Judgment در ژاپن را به دلیل دستگیری یکی از صداپیشگان آن، متوقف کرد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Kotaku، بازیگر و موسیقی‌دان ژاپنی "پیر تاکی"(Pierre Taki) که به جای شخصیت "کیوهی هامورا"(Kyohei Hamura) در عنوان Judgment صداپیشگی کرده است، به جرم استفاده از مواد‌مخدر غیرقانونی دستگیر شده است.

بر اساس گزارش Mainichi News، مأمورین تحقیق، ماشین و منزل "پیر تاکی" را بر اساس گزارش‌هایی که دریافت کرده بودند، بازرسی کرده ولی اثری از مواد مخدر نیافتند. هرچند که شب گذشته، این فرد دستگیر شد و آزمایش ادرار نشان داد که او از ماده‌ِی کوکائین استفاده کرده بود.

خود تاکی نیز اعتراف کرد که قوانین کشور ژاپن را نقض کرده و مقداری ماده‌ی کوکائین مصرف کرده است. مأمورین تحقیق در حال بررسیِ تلفن همراه او بوده تا به موارد بیشتری درباره‌ی استفاده‌ی او از مواد مخدر، پی ببرند.

کمپانی Sega نیز بیانیه‌ای را در این مورد به اشتراک گذاشته است و اعلام کرد که به دلیل حقیقت داشتن این ماجرا، فروش هر دو نسخه‌ی فیزیکی و دیجیتالی بازی Judgment در کشور ژاپن را متوقف کرده است. همچنین این کمپانی برای مشکلات و دردسرهایی که این موضوع به وجود آورده است، عذرخواهی کرد و تمام توئیت‌های مرتبط با Judgement را نیز از روی توئیتر پاک کرد.

"پیر تاکی" در نسخه‌های ژاپنی انیمیشن‌ Frozen و بازی Kingdom Hearts 3، صدای خود را به شخصیت Olaf (همان آدم برفی دوست‌داشتنی) قرض داد. حال، Asashi News خبری منتشر کرده است که Disney قصد دارد تا صداپیشه‌ای جدید به جای او برای شخصیت Olaf در انیمیشن Frozen 2 انتخاب کند.

Judgment عنوانی در سبک اکشن/ماجرایی با زاویه‌ی دید سوم شخص می‌باشد که توسط SEGA CS1 توسعه یافت. استودیوی SEGA CS1 پیش از این نیز بر روی فرنچایز Yakuza کار کرده بود و Judgment نیز اسپین‌آف همین محموعه‌بازی می‌باشد. شما می‌توانید گیم‌پلی این بازی را از این خبر تماشا کنید.