۱۵ ایده جالب مرتب کردن خانه برای عاشقان مد و فشن

مرتب کردن خانه برای عاشقان مد و فشن جمله تقریبا عجیبی است زیرا این سوال در ذهن شکل می‌گیرد که سازمان دهی وسایل خانه به عاشق مد بودن چه ربطی دارد. اما ما در ادامه به شما می‌گوییم که این دو مساله کاملا متفاوت می‌توانند به هم ربط پیدا کنند. چگونه؟ در ادامه همراهمان باشید تا توضیح دهیم.

فردی که عاشق مد و لباس و خوش تیپی است بدون شک پوشاک، کفش و اکسسوری‌های زیادی هم دارد. در میان این لباس‌ها هم حتما گزینه‌های بسیار شیک و خوش رنگ یافت می‌شود که می‌توان از آن به عنوان یک وسیله تزئینی در گوشه اتاق بهره گرفت.

از این رو ما ۱۵ ایده جالب مرتب کردن و دکور خانه با استفاده از پوشاک و زیور آلات را آموزش داده‌ایم تا در صورت تمایل از این طرح‌ها برای زیباسازی فضای داخلی خانه خود استفاده کنید.

اکسسوری

کلاه و شال

یکی از دیوارهای ورودی خانه را انتخاب کنید. آن را با صفحه های رنگی و سیاه‌وسفید روزنامه بپوشانید. چوب رختی های ساده روی آن نصب کنید و هر چه کلاه و شال رنگی و جالب دارید روی آنها قرار دهید. برای مرتب و تمیز ماندن این اکسسوری ها بهتر است کلاه ها در یک طرف و شال ها در طرفی دیگر آویخته شوند.

با این کار نه تنها برای این پوشاک یک جای ثابت پیدا کرده اید، بلکه به سیستم دکوراسیون خانه خود نیز تنوعی بخشیده اید.

کراوات

15 ایده جالب مرتب کردن خانه برای عاشقان مد و فشن

این ایده برای مردان مناسب است، مخصوصا آقایانی که به کروات‌های رنگی و متنوع علاقه زیاد دارند. برای این منظور کافی است طنابی را روی دیوار اتاق نصب کنید و کراوات های رنگی و متنوع خود را از آن آویزان کنید. در قسمت پایین آن نیز می توانید قلابی برای آویختن کلاه ها نصب کنید.

کیف

15 ایده جالب مرتب کردن خانه برای عاشقان مد و فشن

کیف های زنانه نیز رنگ و طرح های متنوع دارند. خانم ها هم از این کیف ها در خانه کم ندارند. به جای قایم کردن آنها در گوشه کمد و زیر تخت و پشت لباس ها، آن را در معرض نمایش بگذارید تا هم سازمان دهی شوند و هم جلوه ای به اتاق شما ببخشند.

اگر زیاد اهل مد و خرید هستید، می توانید کیف های موردعلاقه خود را از دیوار اتاق آویزان کنید. ترجیحا دیوار کنار کمد دیواری یا کمد البسه را انتخاب کنید. حتی برای داشتن نمای بهتر، دیوار را کاغذدیواری کنید.

اکسسوری‌های متفرقه

15 ایده جالب مرتب کردن خانه برای عاشقان مد و فشن

کمد، کابینت یا دراور کهنه‌ای که در گوشه انباری افتاده است را می‌توانید با کمی دست کشیدن به سر و رویش نونوار و قابل استفاده کنید. برای این منظور توصیه می‌کنیم، کابینت را با پارچه‌ی طرح‌دار بپوشانید و از آن برای مرتب کردن و سازمان‌دهی به روسری‌ها، دستکش‌ها، کمربندها و دیگر اکسسوری‌ها استفاده کنید.

کفش

15 ایده جالب مرتب کردن خانه برای عاشقان مد و فشن

کفش های پاشنه‌ بلند

این بخش مخصوص خانم هاست. روی بخش پایینی دیوار ورودی خانه چند ردیف پایه نصب کنید و کفش های پاشنه بلند و رنگی را از پاشنه روی آنها آویزان کنید. دیوارهای سفید شاید جلوه بیشتر و جذاب‌تری داشته باشند اما ممکن است کف کفش یا پاشنه آن رووی دیوار لکه ایجاد کند. بنابراین توصیه می کنیم روی دیواری با رنگ تیره این ایده را پیاده سازی کنید. یا دست کم دستمال پاک کننده در همان حوالی داشته باشید.

کفش های تخت

15 ایده جالب مرتب کردن خانه برای عاشقان مد و فشن

اگر عاشق کفش های تخت، صندل، دمپایی و پاپوش هستید، می توانید یک ردیف قفسه بدون در برای آنها سفارش دهید و همه آنها را در کنار هم بچینید. این قفسه می تواند در ورودی خانه، گوشه اتاق یا راهروی میان اتاق ها قرار بگیرد.

کفش های محبوب

در کنار در اتاق خواب یا ورودی خانه می‌توانید یک قفسه مخصوص کفش طراحی کنید. برای این منظور توصیه می کنیم اول دیوار را کاغذدیواری کنید، سپس آن را از زمین تا سقف قفسه بندی کنید. روی این شلف ها محبوب ترین و با ارزش ترین کفش های خود را بچینید. در ردیف های پایین می توانید کیف، کلاه یا دیگر اکسسوری ها را جای دهید.

نمایش کفش های گران قیمت

15 ایده جالب مرتب کردن خانه برای عاشقان مد و فشن

برای نمایش دادن کفش های متنوع و ارزشمند خود می‌توانید در گوشه ای از ورودی خانه، زیر پله، گوشه اتاق خواب یا اتاق اضافی خانه، چندین ردیف قفسه چوبی زیبا روی دیوار نصب کنید. برای آنها هالوژن نصب کنید و کفش ها را با فاصله و بسیار زیبا در کنار هم بچینید.

زیورآلات

15 ایده جالب مرتب کردن خانه برای عاشقان مد و فشن

محبوب ترین ها

15 ایده جالب مرتب کردن خانه برای عاشقان مد و فشن

یک میز چوبی کوچک با شکل طبیعی انتخاب کنید. از یک نجار خبره و حرفه ای بخواهید داخل آن را برایتان چندین حفره کم عمق ایجاد کند. پس از صیقلی و رنگ کردن، آن را در کنار کمد لباس ها قرار دهید و همه زیورآلات مورد علاقه تان را روی آن بچینید.

دستبند، النگو و ساعت

15 ایده جالب مرتب کردن خانه برای عاشقان مد و فشن

با استفاده از سینی شیرینی، شکلات یا … می توانید برای انواع دستبند و النگوهای خود جا و مکان مشخص، درست کنید. حتی می توانید با استوانه های تزئینی یا لوله های مقوایی داخل دستمال های توالت نیز این کاردستی را درست کنید و انواع النگو را روی آنها بچینید.

گردنبند و گوشواره

15 ایده جالب مرتب کردن خانه برای عاشقان مد و فشن

برای نمایش انواع گردنبند و گوشواره های خود می توانید یک پانل روی دیوار نصب و آنها را از پانل آویزان کنید.

کمد لباس ها / اتاق تعویض لباس

15 ایده جالب مرتب کردن خانه برای عاشقان مد و فشن

داخل کمد دیواری یا اتاق رخت‌کن خود را با رنگ های همچون رنگ جواهرات نقاشی کنید. اگر اتاقی برای این منظور ندارید، خودتان در گوشه اتاق خواب برای آویختن لباس ها و قرار دادن انواع پوشاک مکانی بسازید. چندین قفسه چوبی روی دیوار نصب کنید. یک آینه بزرگ قدی در گوشه ای از آن قرار دهید. اکسسوری ها و جعبه های لباس را در طبقه ها و قفسه های این کمد بگذارید.

بیرون از کمد دیواری

15 ایده جالب مرتب کردن خانه برای عاشقان مد و فشن

اگر اتاق خواب خانه شما کمد دیواری ندارد و همیشه این معضل را دارید که چه کنید و چگونه لباس هایتان را مرتب کنید، پیشنهاد می کنیم رگالی از سقف آویزان کنید تا انواع پیراهن یا لباس های خود را در چوب رختی از آن آویزان کنید. یک یا دو تاقچه چوبی روشن را نیز در قسمت پایین دیوار نصب کنید تا کفش ها را روی آنها قرار دهید. یک کمد لباس باز، اما شیک که مجبورتان می کند همیشه مرتب باشید.

بقیه وسایل

15 ایده جالب مرتب کردن خانه برای عاشقان مد و فشن

برای نمایش لباس های خاص و ویژه خود یک پیشنهاد داریم. یک نردبان چوبی ظریف و تمیز و زیبا در گوشه اتاق خواب قرار دهید. لباس خود را به چوب رختی آویزان کنید. سپس آن را به پله های نردبان بیاویزید.

خوبی نردبان در این است که می توانید هر شب لباسی که قرار است روز بعد بپوشید را از آن آویزان کنید.

نوشته ۱۵ ایده جالب مرتب کردن خانه برای عاشقان مد و فشن اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.