مدت زمان تقریبی بخش داستانی Mortal Kombat 11 مشخص شد

مدت زمان تقریبی بخش داستانی Mortal Kombat 11 مشخص شد

استودیوی NetherRealm مشخص کرد که بازیکنان برای اتمام بخش داستانی Mortal Kombat 11 تقریبا به چند ساعت زمان نیاز خواهند داشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، دومینیک سیانچلو به عنوان مدیر بخش داستانی Mortal Kombat 11، در مصاحبه‌ای با GameReactor اعلام کرد "داستان حدود 8 ساعت خواهد بود." او گفت:

"من می‌توانم مدت زمان تقریبی صحنه‌های سینمایی و همه چیز را تخمین بزنم اما نمی‌توانم بگویم بخش داستانی دقیقا تا چه حد زمان نیاز دارد. با این حال، از طرف یکی از افراد منتخب برای آزمایش بازی فهمیدیم که داستان حدود 8 ساعت خواهد بود."

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، نسخه قبلی Mortal Kombat به نام Mortal Kombat X تا 5 ساعت برای به پایان رساندنش زمان نیاز بود. این میزان تا حد خیلی کمی هم به توانایی شما در مبارزات بستگی داشت ولی به‌طور میانگین تا 5 ساعت وقت می‌گرفت.

به بیان دیگر، اگر بخش داستانی Mortal Kombat 11 تا 8 ساعت زمان نیاز داشته باشد، به‌طور قابل توجه‌ای طولانی‌تر از نسخه قبلی خواهد بود و با نسخه سال 2011 (Mortal Kombat 9) از نظر زمان لازم برای بخش داستانی هماهنگ‌تر می‌شود اما مشخصا 8 ساعت برای یک بازی داستانی، چیز خاصی نیست و می‌توان یکروزه آن را تمام کرد ولی مطمئنا Mortal Kombat حتی اگر تاکید و تمرکز بیشتری برروی بخش داستانی بگذارد، برای اکثر افراد یک عنوان داستان‌محور به‌حساب نمی‌آید. برای یک بازی مبارزه‌ای، 8 ساعت مدت زمان بسیار خوبی است، خصوصا اگر از آن برای آشنایی با حرکات و داستان شخصیت‌های جدید استفاده کنید.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آوریل (3 اردیبهشت) برای پلتفرم‌های PS4 ،PC ،Xbox One و Nintendo Switch منتشر خواهد شد.