هیدئو کوجیما بازی Death Stranding را به سازندگان The Division 2 نشان داده است

هیدئو کوجیما بازی Death Stranding به سازندگان The Division 2 نشان داده است؛

به نظر می‌رسد که در طی تور جهانگردیِ "هیدئو کوجیما"، افراد زیادی توانسته‌اند تا ویدئویی از گیم‌پلی Death Stranding را ببینند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، جدیدترینِ این افراد، سازندگان The Division 2 می‌باشند. ظاهرا، سازندگان این شوتر سوم شخص، موفق شده‌اند تا جدیدترین ساخته‌ی کوجیما را تجربه کرده و یا حداقل، جزئیات بیشتری از آن را نسبت به مخاطبان عادی مشاهده کنند و این عنوان را "بی‌انتها" توصیف کرده‌اند.

آقای "جولین گریتی"(Julian Gerighty)، توئیت زیر را به همراه عکسی در کنار کوجیما منتشر کرده است که ترجمه‌ی آن را در زیر می‌توانید مطالعه کنید:

"ما در طول ساخت The Division 2، کارهای فوق‌العاده‌ای انجام داده و از سوی دیگر ساندگان، حمایت شدیم. تشکر فراوان از "هیدئو کوجیما" بابت خوش‌آمدگویی به ما در استودیوی زیبایش و نشان دادن ساخته‌ی "شگفت‌انگیز" خود. به من اطمینان کنید، Death Stranding عنوانی "بی‌انتها" خواهد بود."

البته، این اولین باری نیست که ساخته‌ی این کارگردان کهنه‌کار توسط هنرمندان دنیای سرگرمی تمجید می‌شود. پیش از این "سم لیک" (که ساخت بازی Quantum Break را در کارنامه دارد) گفته بود که "Death Stranding توانایی این را دارد تا مرزهای صنعت گیم را جا‌به‌جا کند". همچنین، کارگردان فیلم ARCTIC اعلام کرده بود که "تا به حال چیزی شبیه به DEATH STRANDING ندیده‌ام". از اخبار مربوط می‌توان به کوجیما: DEATH STRANDING عنوانی جهان آزاد است؛ بازی کمی بیشتر از آنچه که برنامه‌ریزی شده بود به زمان نیاز دارد، اشاره کرد. Death Stranding در تاریخ نامشخصی به صورت انجصاری بر روی PS4 منتشر می‌شود.