بیش از 35 هزار کاربر در بازی Apex Legends توسط Respawn بن شدند

بیش از 35 هزار کاربر در بازی Apex Legends توسط Respawn بن شدند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت PC Gamer، در جدیدترین اخبار منتشر شده از بازی Apex Legends، در یک اقدامی جدید از سوی استودیوی Respawn، این استودیو حساب کاربری بیش از 35 هزار کاربر را مسدود کرد. به تازگی این استودیو در سایت Reddit پستی را منتشر کرده که در آن اشاره به این کرده که از یک سیستمی با نام Easy-Anti-Cheat استفاده کرده است و با استفاده از همین سیستم توانسه حساب کاربری بیش از 35 هزار کاربر را که در بازی تقلب می‌کردند، مسدود کند. در همین رابطه نیز استودیو پیامی را نیز منتشر کرده است:

"این سیستم جدیدی که به تازگی از آن استفاده کردیم به خوبی کار می‌کند و ما هیچ گونه مشکلی با این سیستم نداریم. ما همچنان به این مبارزه‌ی خود علیه آن دسته از کاربرانی که در بازی تقلب می‌کنند ادامه خواهیم داد و سعی خواهیم کرد که جلوگیری کنیم از راه‌های جدیدی که برای تقلب در بازی از آن استفاده می‌شود. ما این امر را بسیار جدی گرفتیم و سالم بودن جو بازی برای ما و کاربران ما بسیار اهمیت دارد و مهم است."

در حال حاضر نیز افرادی در این استودیو مشغول به کار بر روی سیستم ضد تقلب جدید بازی هستند تا آن را گسترش دهند و همجنین سیستم گزارش تخلفی که قرار است به بازی در آینده اضافه شود نیز با این سیستم ضد تقلب یکپارچه شود تا گزارشات کاربران در این سیستم ضد تقلب لحاظ شود. همچنین Respawn قول داده است تا بر روی یکی دیگر از مشکلات دیگر بازی نیز که مربوط به بخش انتخاب کاراکتر است، کار کند و مشکلات مربوط به به نسخه‌ی کامپوترهای شخصی بازی را نیز تا هفته‌ی بعد با کمک AMD حل کند و این نسخه‌ از بازی نیز مشکلاتش کمتر شود.