کارگردان Tekken 7: از تلاش برای دوری کردن از افرادی که همه چیز را توهین‌آمیز تلقی می‌کنند خسته شده‌ام

Tekken 7

کاتسوهیرو هارادا (Katsuhiro Harada)، کارگردان بازی Tekken 7 را همیشه با صحبت‌های جسورانه و روراستش می‌شناسیم. کسی که بدون هیچ ترسی درباره تفکراتش صحبت می‌کند؛ او اخیرا این کار را در گفت و گوی خود با طرفداران در توئیترش انجام داد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از comicbook هارادا در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره این که آیا یک شخصیت مبارز وایکینگ را به این سری بازی اضافه می‌کند یا نه گفت:

" بسیار علاقه دارم که طراحی چنین شخصیتی را تجربه کنم اگرچه انجام چنین کاری بسیار دشوار است چرا که تعداد بسیار زیادی از مردم وجود دارند که از کلیشه‌ای بودن طراحی شخصیت‌ها شکایت می‌کنند"

هارادا همچنین انتقاد خود از فرهنگ جامعه‌ای که هر چیزی را به نوعی توهین‌ آمیر به شمار می‌آورد این گونه بیان کرد:

"ما شاهد یکشان شدن هویت‌ فردی (فرهنگ) خواهیم بود. شاید همه مردم دنیا مجبور شوند که فقط تی‌شرت‌های ساده و شلوار‌های جین بپوشند. تی‌شرت‌های ساده ای که هیچ طرحی روی آنها وجود ندارد چرا که اگر طرحی روی‌ آنها باشد ممکن برای کسی یا جایی توهین آمیز باشد. از تلاش کردن برای دوری کردن از چنین افرادی که همه چیز را توهین‌آمیز تلقی می‌کنند کاملا خسته شده‌ام"

اما در ادامه هارادا در جواب طرفدار دیگری درباره اقداماتش برای رو‌به‌رو شدن با این مشکل گفت:

"نگران نباشید، ما کاری را انجام خواهیم داد که خودمان می‌خواهیم"

اگر با شخصیت هارادا آشنایی داشته باشید حتما می‌دانید که سرسختی او چیز جدیدی نیست و در واقع یکی از دلایل محبوبیت بالای او در میان طرفداران نیز همین موضوع است؛ اگرچه مشارکت او در ساخت سری بازی‌های Tekken نیز محبوبیت بسیار زیادی برای او به همراه آورده است.

Tekken 7، آخرین بازی هارادا در سال 2015 عرضه شد و در حال حاضر بر روی PS4، Xbox One و PC در دسترس است.