کمپانی Sony روز جهانی زن را با انتشار یک ویدئو و تم رایگان برای PS4 تبریک گفت

کمپانی Sony روز جهانی زن را با انتشار یک ویدئو و تم رایگان برای PS4 تبریک گفت

امروز، روز جهانیِ زن می‌باشد. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، شرکت Sony برای بزرگداشت این روز، یک پوسته (theme) رایگان را که برخی از کارکترهای زن بازی‌های انحصاری Playstation را نشان می‌دهد، منتشر کرده است. این تم زیبا برای تمام دارندگان PS4 به صورت رایگان در دسترس می‌باشد. شما می‌توانید کارکترهایی مانند "الوی" از بازی Horizon Zero Dawn، "الی" از The Last of Us Part 2، "کارا" از Detroir Become Human و برخی دیگر را مشاهده کنید. شایان ذکر است که تنها بانوانی برای حضور در این تم انتخاب شده‌اند که جزوی از کارکترهای بازی‌های انحصاری پلتفرم Playstation می‌باشند؛ دلیل عدم حضور لارا کرافت و یا سیری نیز همین است.

همچنین، Sony ویدئویی منتشر کرده است که در آن با برخی از زنان بااستعدادی که این روزها در صنعت گیم مشغول به کار هستند، گفت‌وگو شده است. در ویدئوی مذکور، اعضای خانم استودیوهایی مانند Santa Monica، Guerrilla Games و .. درباره‌ی اولین عنوانی که تجربه کرذه‌اند صحبت می‌کنند. همچنین، آن‌ها از اینکه حضور در صنعت گیم چقدر برای زنان مهم و حیاتی بوده است، می‌گویند؛ به طور قابل ملاحظه، چه قدر اهمیت دارد که افکار و ارزش‌های زنان را در بازی‌ها داشته باشیم.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

از اخبار مربوط، می‌توان به آپدیت جدید PS4 امکان استریم بازی بر روی دستگاه‌های IOS را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، اشاره کرد.