اعترافات هولناک یک پسربچه سرطانی ۱۳ ساله در مورد آزارهای جنسی «مایکل جکسون»

ویدیو منتشر شده از شهادت یک کودک سرطانی ۱۳ ساله، ادعاهای مختلف در مورد آزارهای جنسی مایکل جکسون را تایید می کند. مایکل جکسون، در ۲۳ نوامبر ۲۰۰۳ برای اولین بار به جرم سوء استفاده و آزار جنسی کودکان دستگیر شد. این بازداشت و رسیدگی به پرونده مربوط به آن در دادگاه که نزدیک به ۱۸ ماه به طول انجامید، بخش مهمی از نیمه دوم مستند تلویزیونی «ترک نِوِرلند» (Leaving Neverland) از شبکه HBO است که انتشار آن بسیاری را در شوک فرو برد.

در این مستند با بسیاری از افرادی که ادعا می کنند از قربانیان آزارهای جنسی مایکل جکسون بوده اند گفتگو شده و آن ها جزییات برخوردهای خود با سلطان پاپ را بازگو می کنند که تمامی آن ها ادعاها در مورد گناهکار بودن جکسون را تایید می کند. ویدیو جدیدی که در این زمینه منتشر شده مربوط به اولین باری است که مایکل جکسون به سوء استفاده جنسی از کودکان متهم شد. این پسربچه که گاوین آرویزو نام دارد در مقابل کارآگاهان سانتا باربارا جزییات برخورد خود با جکسون را شرح می دهد. گاوین که در آن زمان تنها ۱۳ سال سن داشت در تصاویر منتشر شده بسیار وحشت زده، شرمگین و گیج به نظر می رسد. گاوین با صدایی که شرم و درماندگی را می توان در آن دید و به سختی می توان آن را شنید می گوید: «او می خواست به من نشان دهد. می خواست خودارضایی کردن را به من نشان دهد. بعد من گفتم نه و او گفت که خودش این کار را برای من می کند».

آزار جنسی توسط مایکل جکسون

وقتی که کارآگاه از او می پرسد : «او این کار را برایت انجام داد؟»، پسر نوجوان ساکت می شود و ناگهان وحشت زده تر از قبل به زمین خیره می شود. یک لحظه به نظر می رسد که او به گریه افتاده است. سپس ویدیو دقایقی بعد را نشان می دهد و از آریزو پرسیده می شود: «آیا او دستش را داخل شلوارت برد یا از بیرون؟ بعد چه اتفاقی افتاد؟». پسربچه می گوید: «او شروع به انجام خودارضایی برای من کرد… به او گفتم که نمی خواهم این کار را بکنم. به او گفتم که اینکار را نکند». کارآگاه می پرسد: «او دست از کارش برداشت؟». گاوین پاسخ می دهد: «او به کارش ادامه داد». ادعاهای گاوین دقیقاً مشابه همان ادعاهایی است که یک دهه قبل توسط یک پسربچه ۱۳ ساله دیگر به نام جوردن چندلر مطرح شده و جکسون را به دست زدن به اندام های جنسی اش متهم کرده بود.

آزار جنسی توسط مایکل جکسون

ادعاهای چندلر منجر به تشکیل پرونده برای مایکل جکسون نشد زیرا پلیس دریافت که پدر چندلر قصد اخاذی از جکسون بر سر این موضوع را داشته و مادر پسربچه نیز ادعا کرد که جکسون هیچگاه به پسرش دست نزده است. اما جوردن چندلر به خوبی توانسته بود جزییات اندام های تناسلی لخت جکسون و تتوهایی که روی آن ها صورت گرفته بود را شرح دهد. در نهایت جکسون با پرداخت ۲۲ میلیون دلار به خانواده چندلر با آن ها به توافق رسیده و پرونده ای علیه او در این زمینه باز نشد. همچنین بر اساس گزارش های پلیس در سال ۲۰۰۳ و پس از تفتیش عمارت «Neverland Ranch» جکسون، مجموعه ای بزرگ از اقلام مستهجن و پورنوگرافیک متعلق به وی در خانه اش پیدا شد.

بیشتر بخوانید: راز خم شدن های مایکل جکسون و به چالش کشیدن جاذبه زمین چه بود؟

آزار جنسی توسط مایکل جکسون

بعد از آنکه یک پسربچه دیگر ادعا کرد که بارها توسط جکسون مورد آزار جنسی قرار گرفته، بسیاری از این کتاب ها و ویدیوها در اسناد مربوط به دادگاه جکسون در سال ۲۰۰۳ مورد استفاده قرار گرفت. گزارش پلیس نشان می دهد که در اتاق خواب و سرویس بهداشتی خانه جکسون دستکم ۷ مجموعه مستهجن پیدا شد که سلطان پاپ آن ها را به پسربچه های جوان نشان می داده است. تفتیش خانه جسکون در نوامبر ۲۰۰۳ رخ داد زمانی که وی در لاس وگاس حضور داشت و بیش از ۷۰ کلانتر از بخش سانتا باربارا در جستجوی خانه او شرکت کردند. بازپرس پرونده ادعا کرد که از این مجموعه های تصویری و ویدیویی مستهجن به عنوان یک پیش درآمد برای شروع به دست زدن به بدن این پسربچه ها استفاده شده است.

آزار جنسی توسط مایکل جکسون

وقتی که دادگاه به پایان رسید و در حالی که در صورت گناهکار شناخته شدن در مورد تمامی ادعاها، جکسون ممکن بود به بیش از ۲۰ سال زندان نیز محکوم شود، کشور را ترک کرده و به بحرین رفت. او در نهایت به ایالات متحده بازگشته و خود را برای تور بازگشتش در سال ۲۰۰۹ آماده می کرد که در نهایت جنازه بی جانش را در خانه اش در هامبلی هیلز یافتند. نیروهای امدادی که بر بالین او حاضر شدند نتوانستند او را احیا کنند و بدین ترتیب مرگ این اسطوره دنیای موسیقی در سن ۴۸ سالگی اعلام شد. در نهایت علت مرگ او مسموم شدگی ناشی از سوء مصرف پروپوفول و بنزودیازپین اعلام شد که توسط دکترش، کنراد ماری، برای او تجویز شده بود که بعدها در سال ۲۰۱۱ به جرم قتل غیر عمد سلطان موسیقی پاپ به دادگاه فرا خوانده شد. دکتر ماری در سال ۲۰۱۳ و پس از گذراندن نیمی از محکومیت ۴ سال زندان خود آزاد شد.

آزار جنسی توسط مایکل جکسون

مستند دو قسمتی «ترک نورلند» به طور عمده به مصاحبه و ادعاهای دو تن از قربانیان آزارهای جنسی مایکل جکسون با نام های وید رابسون و جیمز سیفچاک می پردازد که اسطوره موسیقی پاپ را به تجاوز جنسی در دوران نوجوانی خود متهم می کند. راسون و سیفچاک هر دو از طریق دنیای نمایش و سرگرمی با جکسون آشنا شدند. سیفچاک که در آن زمان ۱۰ ساله بود همراه با سلطان پاپ در یک آگهی تبلیغاتی مربوط به نوشیدنی های پپسی در سال ۱۹۸۷ شرکت داشت. رابسون ۷ ساله نیز از طریق یک رقابت رقصندگی برای حضور در تیم رقصندگان تور موسیقی جکسون در سال ۱۹۸۸ در استرالیا با جکسون آشنا شد. او به والدین این دو قول داد که به فرزندانشان کمک کند که در دنیای سرگرمی موفق شوند و حتی هدایایی گرانقیمت به آن ها داده و آن ها را به سفرهای طولانی به تمام نقاط جهان برد.

بیشتر بخوانید: ناکجا آباد؛ نگاهی به ملک باشکوه و رویایی مایکل جکسون که قرار است با قیمت ۲۵۵ میلیارد تومان به فروش برسد

آزار جنسی توسط مایکل جکسون

وید رابسون و مایکل جکسون

این دو پسربچه در تورهای مختلف مایکل جکسون شرکت داشته و بدون نظارت والدینشان به خانه جکسون رفته و در رختخواب او خوابیدند. در تورها، جکسون به سیفچاک آموزش داده بود که اگر کسی وارد اتاق آن ها در هتل شد او چگونه به سرعت و بدون سروصدا لباس هایش را بپوشد. در توفقی کوتاه در پاریس، جکسون نحوه خودارضایی را به او آموزش می دهد و این پسربچه آنقدر این کار را تکرار می کند که به گفته خودش با تورم دردناک آلت مواجه شده و جکسون به او توصیه می کند که از لیوان آب گرم برای تسکین درد استفاده نماید. وی ادعا می کند که خود شاهد خودارضایی جکسون نیز بوده و همه جای خانه او اقلامی مستهجن وجود داشته است.

آزار جنسی توسط مایکل جکسون

جیمی سیفچیک و مایکل جکسون

آن ها می گویند که به جکسون به چشم اسطوره و قهرمان خود نگاه می کردند و به همین دلیل سعی داشتند هر کاری که جکسون انجام می دهد را تقلید کنند. رابسون و سافتچیک ادعا می کنند که جکسون به آن ها گفته که خدا آن ها را به هم رسانده است و باید به یکدیگر نشان دهند که همدیگر را دوست دارند. وی همچنین به این دو گفته بود که در انظار عمومی کمتر دست او را بگیرند تا کسی به او شک نکند.

آزار جنسی توسط مایکل جکسون

رابسون (چپ)، سیفچیک (راست) و دن رید، کارگردان «ترک نورلند» (وسط)

هر دوی آن ها به تلاش های عملی جکسون برای برقراری رابطه جنسی مقعدی اشاره کرده اند و حتی سیفچیک ادعا کرده که مایکل جکسون یک مراسم شبه عروسی در اتاق خواب خود برای وی برگزار کرده و به او حلقه داده است. شرح کامل و با جزییات ادعاهای این دو که در مستند «ترک نورلند» آمده بسیار دردناک و غیرقابل بازگویی است اما وبسایت vulture در مقاله ای طولانی این ادعاها را تشریح کرده است.

بیشتر بخوانید: مایکل جکسون با ۸۲۵ میلیون دلار درآمد، در صدر پولساز ترین مردگان جهان قرار گرفت

نوشته اعترافات هولناک یک پسربچه سرطانی ۱۳ ساله در مورد آزارهای جنسی «مایکل جکسون» اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.