مدت زمان اتمام A Plague Tale: Innocence اعلام شد + اطلاعات جدید از بازی

مدت زمان اتمام A Plague Tale: Innocence اعلام شد + اطلاعات جدید از بازی

A Plague Tale: Innocence عنوانی در سبک اکشن ادونچر بوده که توسط استودیوی Asobo توسعه یافته و کمپانی Focus Home Interactive وظیفه‌ی انتشار آن در دنیا را بر عهده خواهد داشت. این بازی داستان تلاش خواهر و برادری به نام‌های آمیسیا و هوگو برای زنده ماندن در قرن 14 میلادی در فرانسه‌ای ویران شده به دلیل طاعون سیاه را روایت می‌کند.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، استودیوی Asobo در صفحه‌ی توئیتر رسمیِ خود به برخی سوالات رایج طرفداران در مورد بازی A Plague Tale: Innocence پاسخ داده است که در این میان، مدت زمان اتمام بخش داستانی نیز به چشم می‌خورد. هم‌چنین بازی در حال حاضر، قابلیت Photo Mode ندارد و احتمالا در زمان انتشار نیز شاهد آن نخواهیم بود؛ البته قرار است که بازی بعد از زمان انتشار، محتویاتی دریافت کند و با توجه به گرافیک خوب آن، می‌توان به اضافه شدن این قابلیت امیدوار بود. هم‌چنین از جزئیات ارتقای گرافیکی در کنسول‌های میان نسلیِ PS4 Pro و Xbox One X نیز مشخص نشد و سازندگان برنامه‌ای برای پشتیبانی از قابلیت ماد (mod) در پلتفرم PC ندارند. در زیر می‌توانید این پرسش و پاسخ‌ها را مشاهده نمایید.

چه‌قدر طول خواهد کشید که بازی به پایان برسد؟

" حدود 15 – 12 ساعت ، بسته به این که شما چگونه بازی می‌کنید."

آیا قابلیت Photo Mode وجود دارد؟

"در حال حاضر، قابلیت Photo Mode برای بازی وجود ندارد."

آیا بازی بر روی کنسول‌های PS4 Pro و Xbox One X، پیشرفت و بهبود‌هایی خواهد داشت؟

"بله، کنسول‌های میان نسلی، پیشرفت و بهبودهایی را به خود خواهند دید."

آیا شاهد پشتبانی از مانیتورهای Ultrawide خواهیم بود؟

"بله، بازی بر روی مانیتوری با نسبت تصویر 21:9 و با کناره‌های سیاه‌رنگ، اجرا می‌شود."

آیا برنامه‌ای برای پشتبانی از ماد (Mod) وجود دارد؟

" خیر، ما برنامه‌ای برای به کار بردن و پشتیبانی از ماد نداریم."

شما می‌توانید تریلر داستانیِ جدید بازی را به همراه ویدئویی 20 دقیقه‌ای از گیم‌پلی آن، از اینجا تماشا کنید. این عنوان، داستان یک خواهر و برادر را روایت می‌کند که در تلاش برای بقا و یافتن آرامش در شرایط دشوار سرزمین‌شان هستند و در این بین، جدا از درگیر شدن در ماجراهایی که جنگ بزرگ برای‌شان ایجاد می‌کند، به اسراری تاریک پی می‌برند. بازی دارای المنت‌های اکشن و مخفی‌کاری خواهد بود و بازیکن آزادی عمل قابل توجهی خواهد داشت. A Plague Tale: Innocence در تاریخ 14 می 2019 (سه‌شنبه 24 اردیبهشت 98) و بر روی پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت.