Metro Exodus علیرغم اینکه در انحصار فروشگاه Epic بوده، بازخوردهای مثبت زیادی را از طرف کاربران Steam دریافت کرده است

Metro Exodus بازخوردهای زیادی را از طرف کاربران Steam ذریافت کرده است

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، بعد از این که Deep Silver اعلام کرد که بازی Metro Exodus قرار است به صورت انحصاری برای فروشگاه Epic Games منتشر شود، بسیاری از کاربران Steam از این قضیه ناراحت شدند؛ چرا که فقط کسانی که بازی را قبلا در Steam پیش خرید کرده بودند می‌توانستند از Stam این بازی را دریافت نمایند. حال کاربرانی که در Steam به تجربه‌ی این بازی پرداختند، نقدهای خیلی خوبی برای بازی نوشتند که تعداد این نقدها بسیار زیاد است.

کاربری با نام AMZ این گونه نظر خود را اعلام کرد: "علی رغم تمام بحث‌هایی که در این مورد میان همه مطرح شد و ناعدالتی که برای کاربرانی که از Steam می‌خواستند بازی را خریداری کنند از سوی ناشر بازی به وجود آمد، تیم 4A یک شاهکار ساخته است. این بازی یک هنر خالص است. آن‌ها یک چیز فوق‌ العاده از دنیای پسا آخرالزمانی بازی ساختتند."

Metro Exodus بازخوردهای زیادی را از طرف کاربران Steam ذریافت کرده است

کاربر دیگری با نام Freedom-Fiesta در این رابطه گفت: "تقریبا نظر من با نظربقیه مشترک است. بازی عالی است و بسیار جزئیات فراوانی دارد، داستان آن بسیار غنی است و یک چیز تازه در میان بازی‌هایی که شوتر هستند، ارائه می‌کند. تشکر فراوان از سازندگان این بازی که تجربه‌ی بسیار لذت بخشی را برای ما رقم زدند تا از آن لذت ببریم ولی متاسفم برای ناشران این بازی که این موقعیت را با تصمیم‌های طمع کارانه‌ی خود خراب کردند. اگر شما این نوشته‌ی من را در سال 2020 می‌خوانید، امیدوارم همچنان بتوانید مانند من از این بازی لذت ببرید."

دیدن این پست‌ها و مانند این پست‌ها که تعدادشان کم نیست، با توجه به مدت زمان کمی که از عرضه‌ی این بازی می‌گذرد شگفت انگیز است. به هر حال نظرات قبلی کاربران در زمان اعلام خبر انحصاری شدن این بازی برای فروشگاه Epic Games بسیار منفی بود و باعث به پا شدن جنجال‌های بسیار زیادی شده بود و برای همین نیز رو به رو شدن با چنین نظراتی از سوی کاربران بعد از آن جو منفی درست شده، کمی عجیب به نظر می‌رسید. بازی Metro Exodus در تاریخ 26 بهمن ماه عرضه شد و هم اکنون برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One در دسترس است.