مدیر‌عامل شرکت سازنده بازی War Thunder: تقریبا مطمئن هستم که کنسول‌های نسل بعد دارای ویژگی بازی به کمک پردازش ابری خواهند بود

Gaijin

در حالی که رفته رفته به زمان معرفی و انتشار نسل بعدی کنسول‌های بازی Microsoft و Sony نزدیک می‌شویم، گیمر‌های بسیاری در سرتاسر دنیا در انتظار معرفی ویژگی‌های جدید این کنسول‌ها هستند. این موضوع باعث شده است تا گمانه زنی‌های زیادی پیرامون ویژگی‌های کنسول های نسل آینده شکل بگیرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از comicbook در یکی از این گمانه زنی‌ها آنتون یودینزف (Anton Yudintsev) توسعه‌دهنده بازی War Thunder و مدیر‌عامل استودیو Gaigin Entertaimment در گفت و گویی با GamingBolt درباره اطمینان خود از اینکه کنسول‌های نسل بعد دارای کلاود گیمینگ خواهند بود صحبت کرده است.

"تقریبا مطمئن هستم که PS5 و Xbox بعدی، هر دو دارای ویژگی کلاود گیمینگ خواهند بود."

یودینزف همچنین روش‌هایی را بیان کرد که با استفاده از آنها می‌توان پیاده سازی کلاود گیمینگ برای توسعه‌دهندگان و بازیکنان را سودمند‌تر کرد.

"در این مورد ما باید شاهد کنسول‌های ارزانتری باشیم که امکان بازی‌ کردن را در اختیار افراد بسیاری قرار می‌دهد. این موضوع اتفاق بزرگی برای توسعه‌دهندگان و گیمر‌ها خواهد بود. توسعه‌دهندگان می‌توانند ویژگی‌های گرافیکی قدرتمند‌تری را بر روی بازی های خود پیاده سازی کنند و بازی به کمک پردازش ابری این ویژگی‌ها را در دسترس مخاطبان بیشتری قرار خواهد داد. در پایان نسل هشتم ما شاهد رزولوشن‌های 4K و نرخ فریم‌های 30fps بر روی کنسول‌های PS4 Pro و Xbox One بودیم بنابراین من انتظار گسترش این ویژگی‌ها در نسل بعدی را دارم."

نظر شما چیست؟ آیا کلاود گیمینگ و بازی به کمک پردازش ابری آینده صنعت بازی‌های ویدئویی است؟