نگاهی به نقدها و نمرات بازی Dirt Rally 2.0؛ عنوانی برای عاشقان و طرفداران حرفه‌ای بازی‌های ریسینگ

نگاهی به نقدها و نمرات بازی Dirt Rally 2.0؛ عنوانی برای عاشقان و طرفداران حرفه‌ای بازی‌های ریسینگ

بازی Dirt Rally 2.0، آخرین ساخته استودیو Codemasters که ساخت بازی‌هایی نظیر سری F1 و Grid را در کارنامه دارد،‌امروز برای کنسول‌های نسل هشتمی PlayStation 4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد و از همین رو منتقدین به نقد و بررسی این بازی پرداخته‌اند که در ادامه با هم برخی از مهم‌ترین نقدها و نمرات بازی را بررسی می‌کنیم.

InsiderGamer.nl 92

Dirt Rally 2.0 بهترین بازی رالی عرضه شده برروی کنسول‌های نسل حاضر است. افکت‌های گرافیکی و کیفیت بصری بازی شگفت‌انگیز بوده و رانندگی نیز بسیار چالش برانگیز است؛ امیدوارم Codemasters بازی را با اضافه‌کردن پرداخت‌های درون برنامه‌ای نابود نکند.

We Got This Covered 90

با اینکه محتویات بازی تا مقداری کم به نظر می‌رسند، Dirt Rally 2.0 یک تجربه‌ی دوست‌داشتنی و حرفه‌ای برای عشاق رانندگی ارائه می‌دهد. تجربه‌ای برای آن‌هایی که مهارت و صبر کافی برای تحمل فشار و چالش‌های بازی را دارند.

Hardcore Gamer 90

شاید بتوان Dirt Rally 2.0 را کامل‌ترین تجربه‌ی رانندگی نسل نسل حاضر دانست. فیزیک و کنترل اتوموبیل‌ها برای طرفداران حرفه‌ای این سبک لذت بسیاری دارد؛ حتی اگر سبب فراری شدن بازیکنان معمولی شود. موتور بهبود یافته‌ی بازی سبب ایحاد یک نورپردازی واقع‌گرایانه و پویا در بازی شده که چه داخل و چه بیرون اتوموبیل را شامل می‌شود.

Game Informer 88

Dirt Rally 2.0 تمامی ویژگی‌های خود را به صورت آشکارا نشان نمی‌دهد ولی من به آن اطمینان دارم. می‌دانم می‌توانم تیم خوبی را تشکیل دهم که به من در برنده‌شدن رویدادها کمک کند و با گیم‌پلی خوب بازی، می‌توانم بدون اینکه متوجه شوم از مرز میان حماقت و اعتماد به نفس عبور کنم.

IGN 85

Dirt Tally 2.0 حس بسیار خوبی می‌دهد و گرافیک و صداگذاری بازی نیز فوق‌العاده است. ولی بعد از مدتی مجبورید کارهایی تکراری را دوباره و دوباره در بخش Career Mode بازی که کمی ساده است، انجام دهید. ولی با این وجود Dirt Rally 2.0 برای آن‌هایی که عاشق رانندگی هستند، بسیار مناسب است. تمرکز کرده و مسابقه‌دادن را شروع کنید؛ بازی همانند نسخه‌ی پیشین خود چالش برانگیز است ولی باز هم لذت هیجان خاص خود را به بازیکن القا می‌کند.

Metro GameCentral 80

دنباله‌ای خوب برای بازیکنان حرفه‌ای که طرفداران بازی‌های مسابقه‌ای و شبیه‌ساز Codemasters را راضی می‌کند.

PlayStation LifeStyle 80

Dirt Rally 2.0 دارای مسابقاتی هیجان‌انگیز است و با اینکه تنوع زیادی در مسابقات بازی دیده نمی‌شود، چیزهای بسیاری وجود دارد که این ضعف را جبران می‌کنند.

Eurogamer Italy 80

حتی با در نظر گرفتن محتویات نه چندان زیاد و شرایط کلی بازی، Dirt Rally 2.0 هم‌چنان ارزش تجربه‌کردن را دارد. با این وجود داشتن چندین رالی بیشتر کمک بسیار بیشتری به بازی می‌کرد.

میانگین نمرات نسخه PS4 در متاکریتیک: 85

میانگین نمرات نسخه Xbox One در متاکریتیک: 82

میانگین نمرات نسخه PC در متاکریتیک: 86

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.