سازندگان برنامه‌ای برای بتای Cyberpunk 2077 ندارند

Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077 تقریبا در 5 سال پیش معرفی شد و بسیاری از طرفداران سبک نقش‌آفرینی و CD Projekt RED منتظر تجربه آن هستند. طبیعتا بسیاری دوست دارند تا با شرکت در بتای Cyberpunk 2077 به بهبود آن کمک کنند یا آن تجربه زود هنگامی از آن داشته باشند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamerant، با این حال به‌نظر می‌رسد CD Projekt RED برنامه‌ای برای انتشار یک بتا برای Cyberpunk 2077 ندارد. یکی از طرفداران در توئیتر پرسید آیا در زمان انتشار نسخه آلفا یا بتا، آزمایش آن به‌صورت عمومی خواهد بود یا خصوصی که حساب رسمی Cyberpunk 2077 در پاسخ گفت "تیم توسعه‌دهنده برنامه‌ای برای تست آلفا/بتای عمومی ندارد."

احتمالا برخی از طرفداران از دانستن اینکه باید تا انتشار رسمی نسخه کامل بازی صبر کنند تا قادر به تجربه آن باشند، ناامید خواهند شد. بسیاری امیدوار بودند CD Projekt RED برای اطمینان از اینکه Cyberpunk 2077 تا حد امکان روان اجرا شود، یک آزمایش عمومی برگزار کند. Cyberpunk 2077 دارای جهان‌باز عظیمی خواهد بود و این یعنی از بین بردن تمام مشکلات و باگ‌ها در اینچ به اینچ نقشه آن کار سختی است.

همچنین Cyberpunk 2077 مثل اکثر عناوین نقش‌آفرینی و بازی‌های گذشته CD Projekt RED قابلیت انتخاب دیالوگ و تصمیم‌گیری توسط بازیکن را خواهد داشت. این بازی در تاریخی نامشخص برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.