تماشا کنید: گیم‌پلی جدیدی از Left Alive منتشر شد

تماشا کنید: گیم‌پلی جدیدی از Left Alive منتشر شد

Left Alive عنوانی در سبک شوتر سوم شخص می‌باشد که توسط Square Enix توسعه یافته و منتشر خواهد شد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، کمپانی Square Enix ویدئویی 14 دقیقه‌ای از گیم‌پلی Left Alive منتشر کرده که شامل قسمت‌هایی از هر 2 بخش داستانی و "اکشن بقا" می‌باشد. همانطور که می‌دانید، Left Alive دارای 3 پروتاگونیست می‌باشد؛ خلبان ارتش "میکائیل"(Mikhail)، افسر پلیس "آلگا"(Olga) و یکی از فرماندهان جنبش آزادی "لیونید"(Leonid). در هر یک از مراحل بازی، یکی از این کارکترها را کنترل می‌کنیم.

در حالی که تفاوت زیادی در نحوه‌ی بازی کردن با این 3 شخصیت نیست، اما آیتم‌هایی که معمولا آن‌ها پیدا می‌کنند، متفاوت می‌باشد. به عنوان مثال، میکائیل سلاح‌های بیشتری پیدا می‌کند، در حالی که "آلگا" آیتم‌های بیشتری برای ساخت و ساز (craft) خواهد داشت. شما می‌توانید آیتم‌های بازی را بین 3 کارکتر تعویض کنید که این کار از طریق جعبه‌های آیتم(Item Box) که در سراسر Novoslava (نام منطقه‌ای در بازی) انجام می‌شود. هر item box مستقل بوده و اگر آیتمی در یک جعبه قرار می‌دهید، باید از همان جعبه بردارید.

ویدئوی جدید با مرحله ی مربوط به "لنوید" آغاز می‌شود که باور دارد توسط رهبر جنبش آزادی Novoslava مورد خیانت قرار گرفته است. در این بین، "آلگا" موفق می‌شود تا با افسر مافوق سابقش، هنگامی که در ارتش Garmoniya است، ملاقات کند؛ همان ارتشی که در حال حمله به Novoslava می‌باشد. در پایان نیز میکائیل را می‌بینیم که در حال کنترل یک ربات جنگی به نام Wazer است. شما می‌توانید این ویدئو را در زیر مشاهده و یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

از اخبار مربوط می‌توان به SQUARE ENIX با انتشار تریلری زیبا از تاریخ انتشار نسخه غربی بازی LEFT ALIVE رونمایی کرد + تصاویری از نسخه کلکسیونی بازی، اشاره کرد. Left Alive در تاریخ 5 مارس 2019 (14 اسفند) برروی پلتفرم‌های PS4 و PC عرضه خواهد شد.