بنیان‌گذار Rockstar در مورد مکان احتمالی وقوع Grand Theft Auto 6 صحبت می‌کند

آگهی شغلی جدید منتشر شده از سوی Rockstar Game، احتمال رونمایی از پروژه جدید آن‌ها را بالاتر می‌برد، حدس ما این است که با Grand Theft Auto VI طرف هستیم اما مکانی که این بازی روایت می‌شود کجا خواهد بود. پس از عرضه نسخه پنجم شایعات و پیشبینی‌هایی از سوی طرفداران به گوش می‌رسد اما Rockstar چه در ذهن دارد؟ به طور حتم آن‌ها با دقت بیشتر و به طور منطقی مکان بازی را مشخص خواهند کرد.

یکی از تئوری‌های معروف طرفداران در رابطه با لوکیشن بازی بعدی، روایت در لندن می‌باشد. این جذاب به نظر می‌رسد اما چیزی نیست که همه از آن راضی باشند. نویسنده ارشد Rockstar Games، "دن هَوسر"، قبلا در مصاحبه‌ای با The Guardian اعلام کرده بود که روایت در لندن قابل اجرا می‌باشد اما با محیط و فرمول GTA همخوانی ندارد.

هوسر در این باره توضیح داد:

"من فکر می‌کنم برای ما ایده GTA London در حال حاضر جذاب است اما قبلا بازی‌ها محدود بوند. این روزها من فکر می‌کنم عاشق این خواهیم شد که یک بازی در بریتانیا و لندن داشته باشیم اما مطمئن نیستم چنین چیزی GTA باشد. من فکر می‌کنم داستان‌های جذاب زیادی وجود دارند که در لندن روایت شوند و محیط این منطقه زمینه خوبی می‌تواند باشد، با وجود این‌ها فکر نمی‌کنم چنین چیزی در نهایت GTA باشد."

او بیانیه زیر را به صحبت‌های خود اضافه کرد:

"بازی‌های زیادی وجود دارند که دوست داریم آن‌ها را بسازیم اما پتانسیل مناسب آن‌ها را در حال حاضر نداریم اما ما همیشه در این باره فکر می‌کنیم. آینده طولانی و متغیری پیش رو داریم و آینده برای چنین چیزی وجود دارد. اگر بخواهم در رابطه با خودم صحبت کنم و احساس خودم را بیان کنم، GTA آمریکا است. در این بازی من فکر می‌کنم ما با این لوکیشن خوشحال خواهیم بود و می‌توانیم کارهای نمادین زیادی انجام دهیم."

بنابراین احتمال اینکه بازی بعدی نیز در آمریکا روایت شود بالاتر از سایر مکان‌‎ها می‌باشد. احتمالا همان لوکیشن‌های نیویورک،کالیفرنیا و فلوریدا الهام بخش بازی بعدی سری GTA باشند.

مدت‌ها پیش منبعی آشکار کرد که کارهای مقدماتی توسعه‌ عنوان Grand Theft Auto 6 آغاز شده اما مکان آن هنوز مشخص نیست. این چندان غیر منتظره نیست که شرکت راکستار، پایه گذاری های اولیه‌ی نسخه‌ی بعدی Grand Theft Auto را شروع کرده باشد.

چندی پیش "دن هوسر" یکی از مدیران شرکت محبوب Rockstar، اعلام کرد، از این‌که نسخه ششم سری Grand Theft Auto در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ منتشر نمی‌شود بسیار خوشحال است. همان‌طور که می‌دانید، سری GTA یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های تاریخ است که با انتشار هر نسخه توانسته به جایگاهی بسیار بالا هم از نظر فروش و هم از نظر اجتماعی دست پیدا کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، هوسر در ادامه توضیحات خود اضافه کرد که از آن‌جایی که شرایط سیاسی جهان هم‌اکنون ثبات چندانی ندارد، این که یک بازی رایانه‌ای به هر گونه‌ای بخواهد آن‌ها را به تصویر بکشد می‌تواند موجب برانگیخته شدن خشم عده زیادی بشود. "مردم این روز‌ها در چند جبهه گرد هم آمده‌اند و کوچک‌ترین اشاره یا طنزی می‌تواند خشم‌شان را برانگیزد. بنابراین ما حتی اگر قصد توهین به عقاید خاصی را نداشته باشیم، عده‌ای ممکن است استاندارد‌های ما را به عنوان توهین ببینند."

آقای پکتر نیز طی مصاحبه‌ای با GamingBolt در رابطه با نسخه‌ی بعدی GTA و تاریخ انتشار آن صحبت کردند. ایشان چندان خوشبین نیست که این عنوان به این زودی‌ها عرضه شود:

"حدس من سال 2022 می‌باشد. اصلا بهتر است بگویم بعد از 2022 عرضه خواهد شد. یادتان باشد، Red Dead Redemtpion 2 هشت سال بعد از نسخه‌ی اول عرضه شد پس ایده‌ی اینکه GTA 6 قبل از 2021 عرضه شود احمقانه‌ بنظر می‌رسد. خود راکستار هم Red Dead‌ را یکسال قبل از عرضه معرفی کرد. بنابراین در بهترین حالت، GTA VI در 2020 معرفی و در 2021 عرضه خواهد شد."

نظر شما در این باره چیست؟