رؤسای Playstation و Xbox به رجی فیلز امی بابت دوران حرفه‌ای و فعالیتش در Nintendo تبریک گفتند

رئسای پلی‌استیشن و اکس‌باکس به رجی فیلز امی بابت فعالیتش در Nintendo تبریک گفتند

همانطور که می‌دانید، روز گذشته رئیس شعبه‌ی آمریکای شرکت Nintendo یعنی آقای "رجی فیلز امی"(Reggie Fils-Aime) اعلام کرد که به زودی بازنشسته خواهد شد(جزئیات بیشتر را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید) و تاریخ 26 فروردین 98، آخرین روز کاریِ او خواهد بود. این حرکتی تعجب‌اور از سمت این فرد دوست‌داشتنی بود و هیچ‌ کس انتظار آن را نداشت. در هر صورت از زمان اعلام این خبر، افراد بسیاری به رجی بابت دوران حرفه‌ای و فعالیتش در Nintendo تبریک گفته‌اند.

دو تن از افراد بلند مرتبه که به "رجی فیلز امی" تبریک گفته‌ و به تحسین او پرداخته‌اند، رئیس Playstation "شان لیدن" و رئیس Xbox آقای "فیل اسپنسر" می‌باشند. هر دوی این مدیران طی توئیت‌های جداگانه، نظر خود را در مورد تصمیم ترک Nintendo توسط رجی به اشتراک گذاشته‌اند که می‌توانید آن‌ها را در پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers مطالعه کنید. در ابتدا، ترجمه‌ی توئیت رئیس بخش Xbox "فیل اسپنسر" را در زیر مشاهده می‌کنید:

" برای رجی فیلز امی بهترین‌ها را در مرحله‌ی بعدیِ زندگی و فعالیت کاری آرزو می‌کنم. رهبری بزرگ، شریکی در صنعت گیم و یک دوست."

رئیس Playstation "شان لیدن" نیز در توئیتر نوشته است:

"رجی، بابت رهبری و بازی‌ها در صنعت گیم ازت ممنونم. بخاطر تلاش و دانش تو، ما در جایگاه بهتر و درخشان تری هستیم. با قدردانی و آرزوی بهترین‌ها از طرف تمام دوستانت در Playstation."

دیدن اینکه مقام‌های ارشد سه غول صنعت گیم با وجود رقیب بودن، همیشه به هم احترام گذاشته و به تمجید از یکدیگر پرداخته‌اند، بسیار لذت‌بخش است.