CAPCOM فعلا برنامه‌ای برای پشتیبانی بعد از عرضه Devil May Cry 5 ندارد

Devil May Cry 5

CAPCOM یکی از ناشرهایی است که معمولا علاقه دارد تا بعد از عرضه عناوین بزرگ خود به انتشار محتوای اضافه دیگر هم ادامه دهد. Monster Hunter World ،Resident Evil 7 و Street Fighter V به‌روزرسانی‌ها و محتوای اضافه رایگانی بعد از انتشار دریافت کردند. حتی بازی‌های Monster Hunter برای پلتفرم 3DS هم از این قائده مستثنی نبودند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، با این حال، مت واکر به عنوان تهیه کننده Devil May Cry 5، در صفحه توئیتر خود اعلام کرد به غیر از به‌روزرسانی Bloody Palace که قبلا معرفی شده بود، هیچ برنامه دیگری برای بعد از عرضه بازی وجود ندارد. با توجه به سیاست‌های این ناشر و وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای در Devil May Cry 5 و همچنین اینکه به‌نظر می‌رسید این عنوان برای دریافت پشتیبانی بعد از عرضه به‌منظور ادامه تجارت با آن پخته و آماده بود، این یک خبر تعجب بر انگیز است.

اما شاید این بدان معنا باشد که CAPCOM مطمئن است محصول خود به تنهایی توانایی ایستادگی و خودنمایی در بازار را دارد. Devil May Cry 5 اولین نسخه از این سری بعد از گذشت یک دهه است و در روز 8 مارس (17 اسفند) منتشر خواهد شد.