The Outer Worlds شامل یک سری تصاویر هنری در صفحه بارگزاری می‌شود که انتخاب‌های بازیکن را نمایش می‌دهد

The Outer Worlds

توسعه دهندگان Obsidian Entertainment تأکید زیادی روی داشتن حق انتخاب بازیکنان در The Outer Worlds داشته‌اند. چه گیم‌پلی را در نظر بگیریم که در آن بازیکن بتواند نقش‌های متفاوتی مثل رهبری را بر عهده بگیرد، چه از نظر داستانی، The Outer Worlds به نظر عنوان نقش‌آفرینی‌ای است که طرفداران بخواهند بارها و بارها آن را به اتمام برسانند. برای منعکس کردن این حق انتخاب توسط بازیکنان، Obsidian یک سری تصویر هنری برای صفحات بارگزاری (loading screen) در نظر گرفته که رفتار و کارهای بازیکن را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers ، از این ویژگی به تازگی طی مصاحبه‌ای با GameInformer رونمایی شد. دنیل آلپرت (Daniel Alpert)، طراح ارشد بخش هنری The Outer Worlds، حتی این قسمت‌های مربوط به صفحات بارگزاری را "قطعه‌های موردعلاقه‌ی خود در بازی" نامیده. همچنین او توضیح داد که این ویژگی دقیقاً به چه شکل کار می‌کند. "همینطور که بازی می‌کنید، بر روی رویدادهای داستان تأثیر می‌گذارید. این صفحات بارگزاری برای شما به نمایش در می‌آیند که شبیه عکس‌های چاپ شده در روزنامه‌ها هستند و کارهایی که بازیکن انجام داده را یادآوری می‌کنند، با یک دور بازی کردن نمی‌توانید تمام عکس‌های روزنامه‌ای را به دست آورید."

البته، این عکس‌ها شبیه به تصاویر تبلیغاتی هستند که در روزنامه‌های قدیمی می‌شد دید و در این جهان (بازی)، توسط تشکیلاتی که هر دنیا را اداره می‌کند ساخته شده‌اند. یکی از کارگردانان The Outer Worlds آقای لئونارد بویارسکی (Leonard Boyarsky) توضیح داد که تیم هنری "می‌دانست که می‌خواستیم بازیکنان بتوانند تصاویر یا پوسترهای تبلیغاتی‌ای را ببینند که بر اساس کارهای خودتان ساخته شده"، و در نهایت با ایده‌ی پوسترهای تبلیغاتی سازمانی کنار آمدند.

وی اضافه کرد؛ "بالاخره تصمیم گرفتیم این کار از زاویه دید شورا (سازمان حاکم در The Outer Worlds) روایت شود. این تصاویر توسط روزنامه‌های تحت کنترل شورا و مجله‌های آن‌ها منتشر می‌شوند. اگر کارهایی که انجام می‌دهید مورد تأیید شورا باشد، یک قهرمان هستید. اگر کارهای ضد شورایی می‌کنید، یک غریبه‌ی مرموز شیطانی هستید که علیه مردم توطئه می‌کند."

درواقع، قرار است تبیلغات سازمانی در طول داستان The Outer Worlds را زیاد ببینید. دنیل آلپرت توضیح داد؛ "این دو سیاره را داریم.. یکی Terra، دیگری Monarch.. و مردم Terra از مردم Monarch خوششان نمی‌آید. آن‌ها یک سری فیلم‌های تبلیغاتی تولید می‌کنند تا به مردم نشان دهند چرا آنجا مکان بدی است." به نظر نشان دادن مشکلات جامعه‌ای که توسط سازمان‌ها و تشکیلات کنترل و اداره می‌شود یکی از موارد اصلی است که توسعه دهندگان The Outer Worlds به سختی روی آن کار می‌کنند، حتی در صفحات بارگزاری.

می‌توانید در ادامه این تصاویر مربوط به صفحات بارگزاری را در کنار تعدای تصویر هنری دیگر که در مصاحبه GameInformer منتشر شدند را تماشا کنید.

The Outer Worlds The-Outer-Worlds The-Outer-Worlds The-Outer-Worlds The-Outer-Worlds The-Outer-Worlds The-Outer-Worlds The-Outer-Worlds

The-Outer-Worlds The-Outer-Worlds

The Outer Worlds قرار است در سال جاری برای PS4 ،PC و Xbox One منتشر شود.