تماشا کنید: معرفی باس Lady Butterfly در تریلر جدید عنوان Sekiro: Shadows Die Twice

sekiro: shadows die twice

عنوان Sekiro: Shadows Die Twice یک ماه دیگر عرضه می‌شود و امروز هم برای بالا بردن هایپ بازی، تریلر جدیدی به نمایش درآمد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، همانند تریلر یک ماه پیش که باس Gyoubu Masataka Oniwa معرفی شد، در تریلر امروز عنوان Sekiro بخش‌های مهمی از یکی دیگر از باس های بازی به نام Lady Butterfly به نمایش درآمد. به نظر می‌رسد که سناریوی باس فایت به نمایش درآمده در این تریلر، در ساحتمانی مشتعل و به آتش کشیده شده اتفاق می‌افتد. اگر چه محتویات زیادی در این تریلر نشان داده نمی‌شود، اما این تریلرها به معرفی تعدادی از دشمنانی که قرار است در بازی با آنها روبرو شویم، می‌پردازند.

عنوان Sekiro: Shadows Die Twice همچنان فوق‌ العاده و سرگرم‌کننده به نظر می‌آید و با وجود شبیه نبودن این عنوان با سری Dark Souls، استودیو FromSoftware همچنان بهترین عملکرد خود را ارائه می‌کند. انتظار برای عرضه این بازی سخت شده است.

می‌توانید جدیدترین تریلر عنوان Sekiro: Shadows Die Twice را در پایین صفحه تماشا کنید. این عنوان قرار است در تاریخ 22 مارس (جمعه 2 فروردین) برای پلتفورم‌ Xbox One ،PS4 و PC منتشر شود.

تماشا به صورت تمام‌صفحه

دانلود با کیفیت 480p | دانلود با کیفیت 720p