خالق Bayonetta به cross-over با Mortal Kombat 11 اشاره می‌کند

هر چه به تاریخ عرضه Mortal Kombat 11 نزدیک می‌شویم، بحث میان طرفداران در رابطه با شخصیت‌هایی که قرار است به بازی اضافه شود اوج می‌گیرد. به طور حتم یک سری شخصیت جدید، کلاسیک و کارکتر‌های مهمان برای بازی در نظر گرفته شده‌اند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، اخیراََ "هیدکی کامیا"، خالق سری Bayonetta، در توییتر به crosover با Mortal Kombat 11 اشاره کرده است.

اشاره مذکور بسیار ساده است، کامیا تنها متن زیر را در توییتر ارسال کرد:

"Mortal Kombat x Bayonetta"

به طور حتم چنین چیزی حکم تایید شخصیت Bayonetta برای Mortal Kombat 11 را ندارد اما احتمال چنین موضوعی را بالا می‌برد. همچنین از آن‌جایی که Platinum Games رابطه مثبت و خوبی با Nintendo دارد و از طرف دیگر MK 11 برای Switch نیز عرضه خواهد شد، بنابراین این احتمال وجود دارد که شخصیت Bayonetta به عنوان یک محتوای‌اضافه انحصاری در دسترس دارندگان این کنسول قرار گیرد.

شخصیت Bayonetta سابقه حضور در بازی‌ Super Smash Bros به عنوان یک شخصیت مهمان را نیز دارد.

هفته گذشته نیز تیم NetherRealm در قالب یک کست مخصوص ماه فوریه، مبارز محبوب جدیدی را به تیم مبارزان Mortal Kombat 11 اضافه کرد. این بار شاهد Jade و حالت بهبود یافته و جذاب آن هستیم که قرار است تمامی طرفداران را با خشونت خود به وجد بیاورد.

برای کسانی که با این کارکتر آشنایی ندارند باید بگوییم، اولین حضور Jade در عنوان Ultimate Mortal Kombat 3 بود و از این شخصیت از آن زمان به یک مبارز پرطرفداران تبدیل شد. پیوستن او به مبارزان Earthrealm برای شکست Kahn افسانه‌ای بود و داستان پیشینه او کمی خشن و گیج‌کننده می‌باشد.

قبل از Jade، تیم سازنده از Kabal رونمایی کرده بود. Kabal یکی از شخصیت‌های قدیمی این سری است و اولین بار در Mortal Kombat 3 معرفی شد و در نسخه‌های زیاد دیگری هم حضور داشت اما نتوانست به Mortal Kombat X راه یابد. او با داشتن شمشیرهای قلاب مانند خود، مبارزی سریع و مرگ‌بار به‌همراه حرکات و Fatalitieهایی چرخشی است.

البته طبق حرف‌های اد بون (ED Boon)، کارگردان بازی Mortal Kombat 11 در جریان مصاحبه‌ای با وب سایت Game Informer، قرار است در نسخه‌ی جدید نسبت به بازی قبلی، شخصیت‌های جدید کمتری را شاهد باشیم به همین دلیل می‌باشد که تاکید زیادی بر کلمه "کلاسیک" شده است.

به دنبال موضوع اضافه شدن شخصیت‌های کلاسیک، 12 اچیومنت مخفی از بازی Mortal Kombat 11 برروی دیتابیس Steam ظاهر شده‌اند؛ برخی از این اچیومنت‌ها دقیقا همان چیزهایی هستند که از یک بازی مبارزه‌ای انتظار دارید؛ اجرای مقداری معین از حرکات Fatality با یک شخصیت خاص و چیزهایی از این قبیل. در پایان توضیحات یکی از این اچیومنت‌ها شاهد عبارت "RAI" هستیم که می‌تواند اشاره‌ای به شخصیت Raiden، یکی از ستاره‌های اصلی این نسخه و یا شخصیت Rain باشد.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آپریل (3 اردیبهشت) برروی کنسول‌های PS4 ،Switch و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟