نتفلیکس ادامه پخش سریال های «The Punisher» و «Jessica Jones» را کنسل کرد

سرویس اینترنتی نتفلیکس، به طور رسمی ادامه سریال های «مجازاتگر» (The Punisher) و «جسیکا جونز» (Jessica Jones) را کنسل کرد هر چند فصل سوم مورد اخیر بزودی منتشر خواهد شد. نتفلیکس در ماه های گذشته تمامی سریال های مارولی خود را قلع و قمع کرده است. این سرویس ابتدا خبر کنسل شدن ادامه سریال «مشت آهنین» (Iron Fist) را اعلام کرد و پس از آن نوبت به «لوک کیج» (Luke Cage) و «بی باک» (Daredevil) رسید هر چند فصل سوم مورد اخیر واکنش های خوبی از جانب طرفداران و منتقدان تلویزیونی دریافت کرده بود.

علاوه بر این سه سریال، نتفلیکس خیلی بی سروصدا ادامه انتشار سریال «مدافعان» (The Defenders) که سریالی با ترکیب ۴ قهرمان اصلی دنیای مارول نتفلیکس بود را نیز لغو کرده بود. گفته شده که فصل دوم این سریال نیز ساخته خواهد شد اما با توجه به کنسل شدن تمام سریال های اصلی نباید انتظار بازگشت «مدافعان» در آینده ای نزدیک را داشت.

کنسل شدن مجازاتگر و جسیکا جونز

خبرهای مربوط به کنسل شدن سریال های ابرقهرمانی نتفلیکس تا پیش از انتشار فصل دوم «مجازاتگر» و فصل سوم «جسیکا جونز» رسانه ای شده بود و بدین ترتیب بسیاری بر این باور بودند که دو سریال دیگر از کنسل شدن در امان خواهند ماند. فصل دوم سریال «مجازاتگر» ماه گذشته منتشر شد و طرفداران آن منتظر اظهار نظر مسئولان نتفلیکس در مورد ادامه یا کنسل شدن این سریال بودند. اکنون حتی پیش از این که فصل سوم سریال «جسیکا جونز» منتشر شود نیز تصمیم گیری در مورد آینده این دو سریال ابرقهرمانی گرفته شده است.

کنسل شدن مجازاتگر و جسیکا جونز

فصل سوم «جسیکا جونز» هنوز منتشر نشده اما گمان می رود که در ماه های آینده منتشر شود. جان برنثال بازیگر نقش اصلی سریال «مجازاتگر» در یک پیام توئیتری به کنسل شدن سریالش واکنش نشان داد. البته کنسل شدن این دو سریال با توجه به سرنوشتی که برای دیگر سریال های ابرقهرمانی نتفلیکس رخ داده بود چندان نیز غیرمنتظره نبود.

کنسل شدن مجازاتگر و جسیکا جونز

به تمام کسانی که خدمت کرده اند. به تمام کسانی که معنای از دست دادن را می دانند. تمام کسانی که فرانک را دوست داشته و دردش را درک می کنند. راه رفتن در شخصیت او یک افتخار بود. از طرفداران کمیک و مردان و زنان سرویس های نظامی و جامعه پلیس که فرانک برای آن اهمیت زیادی داشت بی نهایت سپاسگزارم. از یو اس ام سی ممنونم و تمامی سربازان فوق العاده ای که به من آموزش دادند. سختکوش باشید و در امان خدا

البته با اتفاقاتی که در فصل دوم «مجازاتگر» و پایان بندی آن رخ داد کمتر کسی انتظار داشت شخصیت برنثال شانسی برای ادامه ماجراجویی های خود داشته باشد. بسیاری از طرفداران این سریال ها اکنون نگران آینده شخصیت های این سریال های و به خصوص «جسیکا جونز» هستند. بر اساس قرارداد بین مارول تی وی و نتفلیکس، مارول نمی تواند تا دو سال پس از کنسل شدن سریال ها از این شخصیت ها استفاده نماید، از این رو نمی توان انتظار داشت که تا پیش از اواخر سال ۲۰۲۰ شاهد بازگشت این شخصیت ها بود.

کنسل شدن مجازاتگر و جسیکا جونز

در این شرایط به نظر می رسد که مارول چاره ای جز راه اندازی مجدد این شخصیت ها به هر نحوی یا کنار گذاشتن موقت آن ها برای دو سال ندارد. با این وجود، در شرایطی که قرارداد بین دیزنی و فاکس در ماه های آینده منعقد خواهد شد، استودیوهای مارول خیلی زود به مردان ایکس و چهار شگفت انگیز دسترسی پیدا خواهد کرد اما هنوز معلوم نیست که این امر چه تاثیری بر سرنوشت «بی باک»، «جسیکا جونز»، «لوک کیج»، «مشت آهنین» و «مجازاتگر» دارد.

بیشتر بخوانید: پرمعناترین، جذاب ترین و به یادماندنی ترین دیالوگ های سریال «بازی تاج و تخت»

نوشته نتفلیکس ادامه پخش سریال های «The Punisher» و «Jessica Jones» را کنسل کرد اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.