Apex Legends باعث شده است فروش بازی دیگری با نام Apex Construct افزایش یابد

چه می‌شود اگر به شما بگوییم که در حال حاضر Apex Legends با قیمت 29.99 دلار بر روی استیم قابل خرید است؟ حال چه می‌شود اگر بگوییم که این عنوان در اصل Apex Legends نیست و Apex Construct نام دارد. به نظر می‌رسد عده زیادی از بازیکنان چینی بازی free-to-play اشتباهی را خریداری می‌کنند!

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از مدیر ارتباطات Fast Travel Games، سازندگان بازی Apex Construct، این عنوان واقعیت مجازی سال گذشته بر روی استیم عرضه شد و حالا که چند هفته‌ای می‌شود عنوان Apex Legends به انتشار رسیده، شاهد افزایش بازدید 4000 درصدی صفحه استیم بازی هستیم. از طرف دیگر فروش هفت روز اخیر بازی در چین نسبت به کل فروش بازی در سال 2018 بیشتر بوده است.

اگرچه هر دو بازی از نظر لوگو،عنوان و گرافیک یک سری شباهت‌ها بهم دارند اما به طور کلی دو عنوان متفاوت هستند. Apex Construct یک بازی تک‌نفره واقعیت مجازی داستانی می‌باشد در حالی که Apex Legends یک عنوان free-to-pay بتل رویال است که در انحصار EA Origin Launcher قرار دارد.

البته سود همه جانبه به Apex Construct نرسیده است چرا که وقتی بازیکنان چینی متوجه اشتباه خود شده‌اند نقد‌های منفی را روانه صفحه بازی کردند. "آندریاس جولیوسون" به این نکته اشاره دارد که نقد‌های منفی به دلیل احساس بد خریداران است چرا که فکر می‌کنند مورد کلاه‌برداری قرار گرفته‌اند.

آندریاس در این مورد گفت:

"اغلب اوقات در چنین موردهایی پول پرداخت شده به خریدار باز خواهد گشت اما در حال حاضر سود خوبی بدست آورده‌ایم.(به شوخی)"

از طرف دیگر به نظر می‌رسد بازیکنان چینی نباید بیشتر از این صبر کنند چرا که شرکت های Electronic Arts و Tencent برای انتشار بازی بتل رویال محبوب Apex Legends در کشور چین در حال مذاکره هستند.

این موضوع در حالی است که بازی Fortnite در ماه آوریل سال میلادی گذشته به بازار چین راه پیدا کرده بود و با توجه به این موضوع EA این شانس را دارد که با انتشار سریع‌تر بازی در چین محبوبیت بازی خود را بالاتر ببرد. Tencent که پیش از این در انتشار عناوین بزرگ Fortnite و PUBG همکاری کرده بود با به دست آوردن حق انتشار Apex Legends در کشور چین می‌تواند محبوبیت خود را بیش از پیش افزایش دهد. اگر چه این اخبار منتشر شده هنوز تایید رسمی نشده‌اند اما با این وجود این خبر منجر به گسترش شایعات بسیاری در سایت‌‌های کشور چین شده است.

Apesx Construct در حال حاضر برای PC و PS4 در دسترس قرار دارد و یک بازی واقعیت مجازی می‌باشد.

نظر شما در این باره چیست؟